Skip to main content
Beantwoord

Kunnen mijn abonnement samengevoegd worden op 1 factuur?

• 13 maart 2025
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

Mijn klantnummer ******** is . Ik heb een uitgebreid abonnement bij KPN, incl. mobiel .

Mijn vrouw *************** heeft een eigen mobiel abonnement bij KPN ***************

Wij willen graag dat alles onder één abonnement terecht komt. Graag wil ik de mogelijkheden bespreken

Kunt u mij bellen? ****************

Mvrgr,

Gilles Geschiere

Admin: privé gegevens verwijderd met het oog op de privacy

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Hoogelande, welkom bij ons.

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank. 
Je kunt een mobiele abonnement en je vaste abonnement niet op 1 factuur zetten, dit gaat apart. 2 mobiele abonnementen kunnen wel worden geplaatst onder 1 klantnummer en dus 1 factuur. Dat betekent wel dat dit op dezelfde naam komt en het dan gaat om een contractsovername. Dan zou jij bijvoorbeeld het abonnement van je vrouw over kunnen nemen en dit op 1 factuur kunnen krijgen. Een eventueel toestelkrediet moet wel eerst afgelost worden. 

Bekijk origineel

3 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 1008 reacties
  • 13 maart 2025

@Hoogelande Je bent hier op een openbaar forum beland. Het is niet echt handig om persoonlijke gegevens in je bericht te vermelden. Het is beter om ze te verwijderen. Maar goed, je moet het zelf weten! 

Heb het bericht wel gemeld aan de moderators. 

• 3271 reacties
  • 13 maart 2025

2 mobiele abonnementen kun je op 1 factuur laten zetten. Dan word het ook in 1 keer afgeschreven. Maar thuis en mobiel kunnen niet samengevoegd worden.

Waarom wil je dit überhaupt? 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23378 reacties
  • Antwoord
  • 14 maart 2025

Hi ​@Hoogelande, welkom bij ons.

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank. 
Je kunt een mobiele abonnement en je vaste abonnement niet op 1 factuur zetten, dit gaat apart. 2 mobiele abonnementen kunnen wel worden geplaatst onder 1 klantnummer en dus 1 factuur. Dat betekent wel dat dit op dezelfde naam komt en het dan gaat om een contractsovername. Dan zou jij bijvoorbeeld het abonnement van je vrouw over kunnen nemen en dit op 1 factuur kunnen krijgen. Een eventueel toestelkrediet moet wel eerst afgelost worden. 

Reageer