Skip to main content
Vraag

Laat een moderator het maar veranderen, doe ik niet de moeite om een titel te maken :-)

• August 10, 2026
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

Wij denken gezien een antwoord dat ik kreeg van ​@PeterG  in een topic van hem dat ik een beetje van het stal, om toch de gok te nemen om over te gaan op KPN+ en het antwoord op de vervolgvraag over opslag na de looptijd, moest ik denken aan een bericht van ​@Shyrin van KPN  dat ik vanochtend zag “voel je vrij om raak te vragen” in dit forum.  

Iets dat wij altijd willen weten is de maandelijkse abonnementsprijs die we moeten betalen als alle zogenaamde acties zijn afgelopen. Die acties noem ik zuurstokken. Vroeger stond altijd op het Waterlooplein wel een zuurstokverkooptent, maar ik dacht ook op kermissen.

Er stond dan iemand te schreeuwen dat hij zuurstokken verkocht. Altijd in de vorm van ”En dan doe ik er gratis nog zo’n heerlijke drop bij en gratis zo’n heerlijke extra grote spek en dan ook helemaal gratis zo’n ………………..”. Mensen die dus geen drop lusten kochten het normaliter nooit.  

Ik ben niet geïnteresseerd in die gratis dropartikelen van KPN.  Ik wil in een oogopslag zien wat mijn maandelijkse kosten zijn als al die aanbiedingen niet meer geldig zijn.

Dat is al jaren voor mij bijna onmogelijk te vinden bij KPN en als je aan het zoeken bent krijg je constant informatie over Odido, Ziggo, en wat er meer is.

Heb ik dat nu alleen?

2 reacties

emielstroeve
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • August 10, 2026

als ik op de website van kpn, waar je sowieso geen odido/ziggo tegekomt, bij elkaar klik wat ik wil, dan zie ik aan de rechterkant wat ik met evt korting betaal en wat ik betaal als de kortingsperiode afgelopen is. 

je hebt sneller dat inzicht dan dat je een heel verhaal over zuurstokken intikt 😉

• Auteur
  • August 10, 2026

als ik op de website van kpn, waar je sowieso geen odido/ziggo tegekomt, bij elkaar klik wat ik wil, dan zie ik aan de rechterkant wat ik met evt korting betaal en wat ik betaal als de kortingsperiode afgelopen is. 

je hebt sneller dat inzicht dan dat je een heel verhaal over zuurstokken intikt 😉

Dus jij hebt dat gevoel niet, maar vertegenwoordig jij alle andere mensen in Nederland? Ik vroeg of ik dat nu alleen had of dat er nog andere waren die dat gevoel hebben. 

Ik heb nog nooit een prijs kunnen vinden, alleen als het bij de toevoegingen gaat over een bij mij bestaande abonnementsvorm. Bij verandering is het voor mij heel moeilijk.