Skip to main content
Vraag

Levering van PlayStation 5 wordt steeds uitgesteld en ik word van kastje naar de muur gestuurd

• December 9, 2025
  • 60 reacties
  • 1583 keer bekeken

Toon eerste bericht

60 reacties

• Topper
  • December 22, 2025

Hier 20 oktober aangemeld en abonnement actief sinds 10 november. Afgelopen vrijdag de track and trace ontvangen en vandaag nog een mail van KPN dat de PS5 verstuurd is. Pakket is op dit moment nog niet verwerkt door PostNL. Hoop morgen of woensdag afgeleverd. 

Horah, ik heb net een e-mail van KPN ontvangen dat het via PostNL is verzonden.

• Topper
  • December 22, 2025

Hier 20 oktober aangemeld en abonnement actief sinds 10 november. Afgelopen vrijdag de track and trace ontvangen en vandaag nog een mail van KPN dat de PS5 verstuurd is. Pakket is op dit moment nog niet verwerkt door PostNL. Hoop morgen of woensdag afgeleverd. 

Mooi man ik ben blij voor jullie 🙌🏼 hopelijk krijg ik m ook snel binnen

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 22, 2025

Fijn dan zal je hem hopelijk snel hebben!

• Deelnemer
  • December 22, 2025

Ik ben op 1 november begonnen met werken en mijn abonnement is op 2 december geactiveerd. Tot nu toe heb ik niets ontvangen, behalve een e-mail over een vertraging van mijn bestelling vanwege de grote vraag en een verwerkingstijd van 3 weken.

• Deelnemer
  • December 22, 2025

Ik ben ontzettend gefrustreerd. Ik had mijn zoon een PlayStation 5 beloofd als verjaardagscadeau voor de 27e van deze maand. Misschien lukt het me morgen via een advocaat, maar ik weet niet wat ik moet doen. Heb je advies?

• Topper
  • December 22, 2025

Ik ben ontzettend gefrustreerd. Mijn zoon heeft me een PlayStation 5 beloofd als verjaardagscadeau voor de 27e van deze maand. Misschien neem ik morgen contact op met mijn advocaat, maar ik weet niet wat ik moet doen. Heeft u advies?

Ja ik ben ook heel erg gefrustreerd vind het nergens op slaan. Maar vanaf vorig week zijn de begonnen met versturen. Van de eerste klanten tot de laatste die zijn overgestapt. Mijne is de 24e geactiveerd en ik denk dat ik hem deze week ergens krijg. Ik zou afwachten tot de eerste week van januari!

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 22, 2025

Ik ben ontzettend gefrustreerd. Ik had mijn zoon een PlayStation 5 beloofd als verjaardagscadeau voor de 27e van deze maand. Misschien lukt het me morgen via een advocaat, maar ik weet niet wat ik moet doen. Heb je advies?

Een advocaat zal niet zorgen dat je hem sneller krijgt dan andere die net voor jouw zijn aangesloten ben ik bang.

Als je de laatste berichten hier een beetje leest zijn ze momenteel bezig met uitleveren op datum van activatie.

• Topper
  • December 22, 2025

Update: Ik heb mijn PS5 ontvangen. Het heeft een eeuwigheid geduurd, ik hoop dat iedereen hem snel krijgt.

Fijne feestdagen allemaal!

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 23, 2025

Ik hoop ook dat iedereen 'm zo snel mogelijk binnen krijgt! Voor diegenen die 'm al binnen hebben of een track and trace hebben, is dat nog mooi vlak voor de feestdagen. Voor de rest is het toch nog even geduld hebben en die pakketten proberen we ook zo snel mogelijk uit te leveren. 

Ik wil ook het advies meegeven om hier niet met ons of met Sidekix over te bellen, want meer informatie dan dit is er niet te geven helaas. 

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • December 23, 2025

Als jurist in spe wil ik hier toch even snel op antwoorden; een advocaat gaat hier niks aan veranderen. Of hij is voorradig, of hij is niet voorradig. Ik hoop natuurlijk dat je 'm snel hebt, maar als ik de berichten hier boven lees komt dat goed!

Iedereen veel plezier met de PS5! (Tip: gebruik alsjeblieft een ethernetkabel en game niet op wifi ;) )