Skip to main content
Beantwoord

Lopende betaalrekening in combinatie met YouTube Premium

• September 16, 2025
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Ik heb een vraag nu heb ik al een betalingregeling voor kpn mobiel alleen nu heb ik net bericht gehad dat mij YouTube premium abonnement wat via kpn loop automatisch is verlengd maar dat zijn denk ik extra kosten buiten mijn abonnement kosten wordt nu mij abonnement stop gezet ?Omdat bij voorwaarden staat in die betalingsafpraak geen kosten buiten abonnements kosten 

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo ​@jv12, welkom op de KPN Community. Je stelt een hele terechte vraag. Ik snap dat je graag wilt weten waar je aan toe bent.

Je maakt een betaalafspraak of betalingsregeling voor een factuur. De afspraak die je maakt geldt voor de gehele factuur, dus ook de extra kosten. Dus ik denk dat het wel goed komt.

Tenzij je een andere soort regeling hebt getroffen. Dan kun je het beste navraag doen bij de afdeling Collections. Deze kan je bereiken via de telefonische klantenservice. Maak een belafspraak, dan word je gebeld op een moment dat het jou uitkomt.

2 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 17, 2025

Hoi ​@jv12 
Dit is een klanten helpen klanten forum
Wij kunnen je niet hiermee helpen, je kunt beter een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je op een moment dat jou uitkomt.
Of  direct bellen met het gratis nummer van de KPN 0800 0402 

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 19, 2025

Hallo ​@jv12, welkom op de KPN Community. Je stelt een hele terechte vraag. Ik snap dat je graag wilt weten waar je aan toe bent.

Je maakt een betaalafspraak of betalingsregeling voor een factuur. De afspraak die je maakt geldt voor de gehele factuur, dus ook de extra kosten. Dus ik denk dat het wel goed komt.

Tenzij je een andere soort regeling hebt getroffen. Dan kun je het beste navraag doen bij de afdeling Collections. Deze kan je bereiken via de telefonische klantenservice. Maak een belafspraak, dan word je gebeld op een moment dat het jou uitkomt.