Skip to main content
Vraag

Mail gekregen over gewijzigde voorwaarden, voor welk abonnement geldt dit?

• May 9, 2026
  • 8 reacties
  • 6 keer bekeken

Ik heb 7 mei de mail ontvangen maar staat niet bij of dit voor mijn mobiel abonement geldig is of voor mijn internet/tv aansluiting.

De onderwerp van de mail was Onze e-maildienst en voorwaarden worden aangepast

Of kan ik nu bij beide overstappen?

En hoe zit het met het welkomskado die ik heb gehad tijdens afsluiten van dit abonement?

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt

8 reacties

• May 9, 2026

Ik heb 7 mei de mail ontvangen maar staat niet bij of dit voor mijn mobiel abonement geldig is of voor mijn internet/tv aansluiting.

De onderwerp van de mail was Onze e-maildienst en voorwaarden worden aangepast

Of kan ik nu bij beide overstappen?

En hoe zit het met het welkomskado die ik heb gehad tijdens afsluiten van dit abonement?

Beste ​@Roy Rombaut er wordt per product een aparte mail verstuurd, dus je kunt pas een product opzeggen als je daarvoor de specifieke mail hebt gehad. In jouw geval moet je dus 2 e-mails krijgen en kun je dus niet met 1 mail 2 producten opzeggen.

Uit andere reacties binnen dit forum lees ik dat je je cadeau gewoon mag houden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 9, 2026

Dankje, het is mij alleen onduidelijk voor welk abonement deze mail is. 

• May 9, 2026

Dankje, het is mij alleen onduidelijk voor welk abonement deze mail is. 

Staat er ook niet iets in van een klantnummer of telefoonummer of zo.

Want zowel bij een thuisabo als een mobiel abo heb je een eigen klantnummer.

Krijg je omstreeks deze datumdag de 8e, de 9e of de 10e een factuur van een van beide producten, dan hoort de mail bij dat product die het dichtst bij de factuurdatum, ligt.

Kom je er zo verder mee?

​@Roy Rombaut 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 9, 2026

Hoi ​@Roy Rombaut 
Pas op als het gaat om de telefoon, als je die opzegt dan mis je ook je voordelen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 9, 2026

Dankje ja 6 mei factuur mobiel gehad en 7 mei deze mail. Dit gaat dan om het mobiel abonement. 

Ja inderdaad dat ook, even nadenken wat handig is.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 9, 2026

Dankje ja 6 mei factuur mobiel gehad en 7 mei deze mail. Dit gaat dan om het mobiel abonement. 

Ja inderdaad dat ook, even nadenken wat handig is.

Ik heb ook dat bericht gehad, maar het gaat me meer kosten als ik overstap, 'blijf lekker bij mijn 'clubje' hier.

Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Roy Rombaut 
Pas op als het gaat om de telefoon, als je die opzegt dan mis je ook je voordelen.

Ansich moet dit geen redenen zijn om te blijven. Die voordelen zijn eigenlijk best wel minimaal en je zal echt uit moeten rekenen of het opweegt. Voor mij verlies ik alleen level 2 voordelen, maar ik heb geen TV+ meer, unlimited data (dus geen dubbele data) dus eigenlijk heb ik alleen Disney+ als voordeel, waar ik nooit naar kijk. Dus eigenlijk blijf je dan puur voor het voordeel wat geen voordeel is. 

Eigenlijk is combivoordeel puur een marketing trucje om mensen aan zich vast te houden. Want waarom zou je een duurder voordeel inruilen voor een goedkopere en waarom zou je blijven hangen voor een enkel voordeel.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 9, 2026

Besloten over te stappen met mobiel, voordeliger en de voordelen die kpn gaf had ik niet nodig.

Als ik nog een mail krijgt over internet/tv dan ga ik ook overstappen want dan heb je weer welkomskortingen. Anders ben je toch een dief van je eigen portomonnee