Skip to main content

Mag ik dan wel de Mediabox van Youfone opzeggen? Ik behoud dan gewoon bij hun internet en vastbellen. 

Dit is een forum van kpn en niet van youfone. U zult contact op moeten zoeken met hun klantenservice om te kijken naar de mogelijkheden.

Hoi ​@Arnout_67, dit is inderdaad een vraag voor Youfone. Ondanks dat ze nu onderdeel zijn van hetzelfde moederbedrijf blijft de administratie en klantenservice apart.

Nog iets vreemds met het TV zenderpakket van youfone is dat hún geen enkele Duitse zenders in het basispakket hebben terwijl KPN zelf dit wel heeft. En Online.nl dat ook eigendom is van KPN, heeft ook Duitse zenders in het basispakket 😀👍

Beste ​@Arnout_67 voor het zenderpakket moet je bij YouFone zijn, daar heeft KPN niets mee van doen.

Online.nl maakt misschien gebruik van het KPN netwerk, maar is niet van KPN.

Voor je andere vragen over YouFone kun je dus uitsluitend bij je eigen provider terecht.

Geen Duitse? Er zitten maar weinig zenders in hun pakketten. Maar ja, zij lijken het woord budget provider te hebben uitgevonden. 

En dat kpn Youfone heeft overgenomen betekent nog niet dat zij onder de contracten vallen die kpn met de zenders heeft. 

Oh ja. Wil je Duitse? Ik zie daar alleen Arte. En dan nog alleen in het Comfort+ pakket. 

Nog iets vreemds met het TV zenderpakket van youfone is dat hún geen enkele Duitse zenders in het basispakket hebben terwijl KPN zelf dit wel heeft. En Online.nl dat ook eigendom is van KPN, heeft ook Duitse zenders in het basispakket 😀👍

Hoi ​@Arnout_67 

Online.nl is geen provider die onder de hoed van KPN B.V. valt, maar onderdeel uitmaakt van het in Luxemburg gevestigde Canal+ Luxembourg S. à r.l.
Dit ter informatie voor jouw.

Om je te helpen, hierbij het telefoonnummer van je eigen provider Youfone: 088-222 9222
Daar kun je terecht met al je vragen over je abonnement.

Je zult dit inderdaad bij YouFone moeten vragen ​@Arnout_67. Wij kunnen die abonnementen niet inzien, en daardoor kunnen wij er hier ook niets over zeggen.

Reageer