Skip to main content
Beantwoord

Mijn Abonnement is op 1-12 actief geworden. Waar blijft mijn welkom cadeau? (PS5)

• January 7, 2026
  • 6 reacties
  • 74 keer bekeken

Hoi, ik ben benieuwd wanneer ik mijn welkomst cadeau kan verwachten. Abbonnement 1-12 in gegaan, ondertussen ook al betaald, proeftermijn voorbij. 1 mail gehad het loopt iets uit, binnen 3 weken sturen we hem op. Dikke 3 weken verder niks meer gehoord. Graag hoor ik hoe of wat

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Anouk1991 ,

Er was wat vertraging ontstaan. Maar inmiddels is de uitlevering begonnen. Nog even geduld. 

Moderator Alex schreef onlangs:

Zoals jullie al hebben gelezen is vanwege enorme belangstelling voor deze actie is een vertraging ontstaan met het uitleveren van de PlayStation 5. Her en der stond dat de uitlevering pas begin januari zou beginnen.

Maar goed nieuws: we leveren al uit vanaf vandaag. Het pakket wordt verstuurd via Post NL en zodra het onderweg is wordt er ook een track & trace code gemaild.

Bedankt voor jullie geduld. 

bron: 

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 7, 2026

Hallo ​@Anouk1991 ,

Er was wat vertraging ontstaan. Maar inmiddels is de uitlevering begonnen. Nog even geduld. 

Moderator Alex schreef onlangs:

Zoals jullie al hebben gelezen is vanwege enorme belangstelling voor deze actie is een vertraging ontstaan met het uitleveren van de PlayStation 5. Her en der stond dat de uitlevering pas begin januari zou beginnen.

Maar goed nieuws: we leveren al uit vanaf vandaag. Het pakket wordt verstuurd via Post NL en zodra het onderweg is wordt er ook een track & trace code gemaild.

Bedankt voor jullie geduld. 

bron: 

​@Anouk1991 

Had je hem al binnen? Ik ben sinds 3 december actief maar nog altijd niks helaas

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 11, 2026

​@Anouk1991 

Had je hem al binnen? Ik ben sinds 3 december actief maar nog altijd niks helaas

Helaas niet…..

​@Anouk1991 

Heb jij ook de mail gehad zojuist dat die uiterlijk week 5 geleverd word?

Ergens geloof ik er niks van namelijk.  Als de boel op voorraad zou zijn hoeft het niet nog tig weken te duren lijkt mij

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Goedemiddag, 

Ik krijg een update van mijn collega's met een iets uitgebreider antwoord:

volgende week ontvangt onze logistieke partner extra voorraad. Zodra die binnen is, worden de resterende bestellingen uitgeleverd. Klanten die nog wachten, ontvangen hierover nog een aparte reminder. 

We snappen dat wachten frustrerend is en danken iedereen voor het geduld.

Meer informatie over de welkomstcadeau's kun je vinden op onze kennisbank:
Welkomstcadeau: veelgestelde vragen | KPN Community 

Maar er was zogenaamd voorraad volgende de diverse andere collegas daar.  Volgens mij weet men van elkaar niet wat men zegt 

Al met al. Slechtere reclame kan je niet hebben.  En de naam was al niet goed. Zie trustpilot reviews. Man man