Skip to main content
Vraag

Mijn abonnement wordt a.s. vrijdag 27 maart aangesloten, maar ik heb nog steeds geen installatiepakket ontvangen

• March 24, 2026
  • 3 reacties
  • 27 keer bekeken

Ik ben overgestapt van Odido naar KPN, mijn Odido abonnement is 16 maart al gestopt. Aanstaande vrijdag 27 maart wordt mijn KPN abonnement aangesloten, maar er is nog helemaal geen apparatuur naar me toegestuurd. 

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 24, 2026

Hallo ​@Arian V ,

Gewoonlijk wordt het ongeveer twee werkdagen voor de start bij een nieuwe klant bezorgd. Grote kans dat het morgen of anders overmorgen bij jou wordt bezorgd.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 24, 2026

Hallo ​@Arian V ,

Gewoonlijk wordt het ongeveer twee werkdagen voor de start bij een nieuwe klant bezorgd. Grote kans dat het morgen of anders overmorgen bij jou wordt bezorgd.

Dank voor je reactie! Ik heb nog geen verzendbevestiging o.i.d. gehad en in mijn bestelstatus staat dat er nog gewacht wordt op een bevestiging van Odido dat het abonnement daar is beëindigd. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 24, 2026

Hallo ​@Arian V ,

Dank voor je reactie! Ik heb nog geen verzendbevestiging o.i.d. gehad en in mijn bestelstatus staat dat er nog gewacht wordt op een bevestiging van Odido dat het abonnement daar is beëindigd. 

Tsjaa, dat is een ander verhaal. Ik zou dan morgen vanaf 8.00 bellen met de KPN klantenservice, 0800-0402. Daar dan de status navragen.