Skip to main content
Beantwoord

Mijn apparatuur is sinds september retour maar KPN blijft herinneringen sturen

• October 17, 2025
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

Ben_1959
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2

Ik krijg steeds nog emails en vandaag een brief met daarin laatste herinnering, om mijn modem die in bruikleen was terug te sturen omdat ik nu een ander modem van KPN gebruikt.

Echter ik heb dat modem al op 12 september terug gestuurd en is bezorgd op 16 september volgens de PostNL app.

Dus waarom heeft de Kpn de administratie niet op orde?.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Ben_1959  Het is natuurlijk niet leuk als je iets retour stuurt en wij vervolgens je gaan "lastig vallen" met herinneringen. Het gebeurd helaas dat verwerking kruist met allerlei herinneringen. Deze kun je dan ook negeren. De administratie wordt op orde gemaakt, het gaat alleen iets trager dan je graag zou willen zien. 

Mocht je toch zoiets hebben van: ik wil graag dat er genoteerd wordt dat de apparatuur retour is. Maak dan een belafspraak met mijn collega's van de klantenservice  of bericht onze webcare afdeling via X of Facebook

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 19, 2025

Hallo ​@Ben_1959  Het is natuurlijk niet leuk als je iets retour stuurt en wij vervolgens je gaan "lastig vallen" met herinneringen. Het gebeurd helaas dat verwerking kruist met allerlei herinneringen. Deze kun je dan ook negeren. De administratie wordt op orde gemaakt, het gaat alleen iets trager dan je graag zou willen zien. 

Mocht je toch zoiets hebben van: ik wil graag dat er genoteerd wordt dat de apparatuur retour is. Maak dan een belafspraak met mijn collega's van de klantenservice  of bericht onze webcare afdeling via X of Facebook