Skip to main content
Beantwoord

Mijn gekozen welkomstcadeau staat niet in de bevestiging vermeld

• March 29, 2022
  • 4 reacties
  • 48 keer bekeken

Ons welkomst cadeau (Microsoft Surface) staat niet in de bevestiging en ik heb hem ook nog geen bericht dat hij er aan komt.

Wanneer krijgen we bericht hier over.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Goedemiddag @Renevoet, welkom op ons forum! Ik zie dat je je profiel al ingevuld had dus ik heb meteen even met je meegekeken.
Ik zie daar dat je hierover gisteren ook al met ons gebeld hebt, in de bestelling zie ik staan dat je gebruikt maakt van de actiekorting in plaats van de tablet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• March 29, 2022

Ons welkomst cadeau (Microsoft Surface) staat niet in de bevestiging en ik heb hem ook nog geen bericht dat hij er aan komt.

Wanneer krijgen we bericht hier over.

Wanner heb je die bestelling geplaatst want die actie is al van een flinke tijd geleden..

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 29, 2022

Het was deze actie, vanaf half januari tot half februari 

• March 30, 2022

Heeft u wel een bevestiging ontvangen welke actie u moet ondernemen om de tablet te krijgen? Volgens mij zat er bij de bevestiging een link maar dat weet ik niet zeker.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 31, 2022

Goedemiddag @Renevoet, welkom op ons forum! Ik zie dat je je profiel al ingevuld had dus ik heb meteen even met je meegekeken.
Ik zie daar dat je hierover gisteren ook al met ons gebeld hebt, in de bestelling zie ik staan dat je gebruikt maakt van de actiekorting in plaats van de tablet.