Skip to main content
Beantwoord

Mijn mobiele abonnement is opgezegd, maar de incasso loopt nog door

• May 13, 2025
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

Mijn abonnement is opgezegd maar incasso loopt door. Ik zou hier graag even contact over willen. 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Marieke99890. Welkom op de community! Wat jammer om te horen dat je je abonnement hebt beëindigd. Ik kan me goed voorstellen dat je hier graag wat meer uitleg over wilt. In het onderstaande topic leggen we uit wat er gebeurt met de facturatie na het opzeggen van een abonnement.

Ik verwacht dat je nog een slotnota krijgt. Hierop worden eventueel te veel betaalde abonnementskosten automatisch verrekend en teruggestort.

Omdat we hiervoor in je klantgegevens moeten kijken, raad ik je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice. Mijn collega’s daar kunnen direct met je meekijken en je vragen beantwoorden. J

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 13, 2025

Goedemorgen ​@Marieke99890, is dat al enkele maanden zo of heb je na opzeggen nog één factuur gehad? Hier vind je info over de factuur na opzeggen. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Marieke99890. Welkom op de community! Wat jammer om te horen dat je je abonnement hebt beëindigd. Ik kan me goed voorstellen dat je hier graag wat meer uitleg over wilt. In het onderstaande topic leggen we uit wat er gebeurt met de facturatie na het opzeggen van een abonnement.

Ik verwacht dat je nog een slotnota krijgt. Hierop worden eventueel te veel betaalde abonnementskosten automatisch verrekend en teruggestort.

Omdat we hiervoor in je klantgegevens moeten kijken, raad ik je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice. Mijn collega’s daar kunnen direct met je meekijken en je vragen beantwoorden. J