Skip to main content
Beantwoord

Misverstand wijzigen Alles-in-1 & 3x Spotify Premium op 1 adres & daardoor misleidend verlengaanbod mobiel

• December 25, 2021
  • 1 reactie
  • 43 keer bekeken

waarom mag ik mijn verlengaanbod niet direct ontvangen wegens bewindvoering, terwijl mijn alles in 1 compleet, zonder akkoord van hem nu ineens veranderd is? En waarom heb ik maanden/jaar op 1 adres 3x spotify premium betaald?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @IlonavdV , als je onder bewindvoering staat kan en mag alleen je bewindvoerder contact met KPN hebben over jouw contract, mobiel of vast, hij/zij heeft daar speciale lijntjes voor.

Dus je vragen kun je beter aan de bewindvoerder stellen, zodat hij/zij ze weer neer kan leggen bij KPN.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

• Antwoord
  • December 25, 2021

Hallo @IlonavdV , als je onder bewindvoering staat kan en mag alleen je bewindvoerder contact met KPN hebben over jouw contract, mobiel of vast, hij/zij heeft daar speciale lijntjes voor.

Dus je vragen kun je beter aan de bewindvoerder stellen, zodat hij/zij ze weer neer kan leggen bij KPN.

Â