Skip to main content
Vraag

Mobiel abonnement volledig afgesloten ter voorkoming van hoogverbruik

• September 24, 2026
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik ben ter voorkoming van hoog verbruik nadat ik al terug was van m’n buitenland trip volledig afgesloten in de berichtgeving. Bij sms staat gedeeltelijk maar ik ben nog nooit zo van de buitenwereld afgesloten als op dit moment en dit al vanaf 9 september wat ik ook probeer ik heb zelfs Facebook KPN melding gemaakt en ook daar ben ik beantwoord maar daar adviseren ze me te bellen met het klantenservice. lekker handig en goed advies als je geen 4G 5G hebt volledig met afgesloten alleen satelliet logootje hebt ook niet gebeld kan worden. Ik moest m’n MIJNKPN APP Verwijderen en opnieuw inloggen en kiezen voor een andere twee stap verificatie aangezien daar sms was ingevuld en sms’jes ook niet aankomen. Ik ben ook niet bereikbaar. Ik heb enorme schade en in de chatbot kom je ook niet verder dan wil je gebeld worden of kan je een bel afspraak inplannen dat kan toch allemaal niet sukkels ik ben volledig afgesloten. Ik heb al m’n rekeningen betaald. Ik ben woedend ik ben nu gewoon aangesloten te worden want ik kan niet gebeld worden en ik kan dus ook niet bellen en ik kan niks ontvangen. Hebben me volledig van de buitenwereld afgesloten met alle gevolgen van dien. 

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 24, 2026

Ga eventueel naar een winkel van kpn of wellicht kan je een telefoon van iemand gebruiken. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 24, 2026

Hallo ​@IJburg Amsterdam ,

Je kunt met iedere andere telefoon KPN zelf bellen via het gratis nummer 0800-0402. Spreek in “storing” en blijf aan de lijn. 

En als jij inderdaad in IJburg woont, dan is een bezoekje aan een KPN winkel ook goed mogelijk. 

Jullie gaan er maar vanuit dat ik twee telefoons heb en naar de kpn winkel terwijl jullie mij onnodig hebben afgesloten en dat noemen jullie ook nog ter bescherming alsof ik er blij mee moet zijn . Het is geen storing het is een aansluiting die al lang had moeten gebeuren