Skip to main content
Beantwoord

Mogelijk om als bestaande klant in aanmerking te komen voor welkomstcadeau?

• February 22, 2026
  • 5 reacties
  • 363 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Als nieuwe klant van KPN krijg je een Switch2 of Playstation5 cadeau. Echter zou dit bestaande klanten ook ontzettend blij maken! Vooral degenen met een te klein budget hiervoor. 

Is er toch een mogelijkheid om aanspraak te maken op bijvoorbeeld de Switch2? Reuze bedankt alvast! Groetjes! 

Beste antwoord door Serenay van KPN

Hoi ​@De Harmonie, welkom bij de community en leuk dat je ons hebt gevonden! Leuke vraag, dat snap ik helemaal. Zo’n actie met een Switch of PlayStation is natuurlijk aantrekkelijk. Dit soort welkomstcadeaus zijn echter onderdeel van specifieke acties die gelden voor nieuwe klanten of bij het afsluiten van een nieuw (vaak tweejarig) abonnement. Voor bestaande klanten zonder verlenging of nieuw contract is het helaas niet mogelijk om hier alsnog aanspraak op te maken. Ben je bijna aan het einde van je contract? Dan kun je bij een verlenging soms wel in aanmerking komen voor een actie die op dat moment loopt. Het aanbod kan verschillen per abonnement en periode.

Wil je weten wat er in jouw situatie mogelijk is, dan kun je zelf bekijken welke aanbiedingen er op dit moment voor jou beschikbaar zijn.

Wat wel interessant kan zijn: als je abonnementen bij KPN hebt, dan kun je mogelijk gebruikmaken van onze Combivoordelen. Daarbij wordt gekeken naar de abonnementen die je bij ons hebt lopen en kun je in aanmerking komen voor extra voordelen.

Hopelijk geeft dit wat duidelijkheid. Mocht je nog vragen hebben, dan denk ik graag met je mee.

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 22, 2026

Beste ​@De Harmonie , helaas niet mogelijk,  uitsluitend voor nieuwe klanten. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 22, 2026

Hallo ​@De Harmonie ,

De enige manier voor jou is om eerst zes maanden lang geen klant te zijn van KPN. Dit staat in de voorwaarden van deze actie: 

• Om gebruik te maken van dit aanbod mag je in de afgelopen zes maanden geen consument en- of zakelijk internetabonnement bij KPN hebben gehad.

bron: https://www.kpn.com/shop/pakket-zelf-samenstellen?tv=ja  (via meer info…..) 

emielstroeve
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • February 22, 2026

met een klein budget zou ik kiezen voor lagere maandlasten en niet voor speeltjes. En dat betekent inderdaad elk jaar overstappen, maar dat is op zich een fluitje van een cent. 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 23, 2026

Als de KPN dat zou doen dan wordt het een stormloop van klanten die het ook willen en wat zou het resultaat zijn? 
De prijs zou behoorlijk stijgen van het abonnement.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hoi ​@De Harmonie, welkom bij de community en leuk dat je ons hebt gevonden! Leuke vraag, dat snap ik helemaal. Zo’n actie met een Switch of PlayStation is natuurlijk aantrekkelijk. Dit soort welkomstcadeaus zijn echter onderdeel van specifieke acties die gelden voor nieuwe klanten of bij het afsluiten van een nieuw (vaak tweejarig) abonnement. Voor bestaande klanten zonder verlenging of nieuw contract is het helaas niet mogelijk om hier alsnog aanspraak op te maken. Ben je bijna aan het einde van je contract? Dan kun je bij een verlenging soms wel in aanmerking komen voor een actie die op dat moment loopt. Het aanbod kan verschillen per abonnement en periode.

Wil je weten wat er in jouw situatie mogelijk is, dan kun je zelf bekijken welke aanbiedingen er op dit moment voor jou beschikbaar zijn.

Wat wel interessant kan zijn: als je abonnementen bij KPN hebt, dan kun je mogelijk gebruikmaken van onze Combivoordelen. Daarbij wordt gekeken naar de abonnementen die je bij ons hebt lopen en kun je in aanmerking komen voor extra voordelen.

Hopelijk geeft dit wat duidelijkheid. Mocht je nog vragen hebben, dan denk ik graag met je mee.