Skip to main content
Vraag

Na 8 weken nog steeds geen smartwatch 8

• January 20, 2026
  • 7 reacties
  • 44 keer bekeken

Ik wacht nog steeds op mijn watch 8.
Op 25 november zakelijk 2 nieuwe abo’s afgesloten 1 watch 8 bijna direct geleverd en de andere net als 2 jaar geleden om allerlei rare redenen af gewezen. Bijna 6 dagen met de klanten service bezig geweest. Toen was alles goed en nu al weer 7 weken aan het wachten tot de aanvraag goed gekeurd wordt. Net als de cashback die we zouden krijgen om ons over te halen het nieuwste en duurdere abonnement te pakken. Dat achteraf alleen voor nieuwe abo’s geld.  Maar dat stond niet bij de actie. Ben nu bijna 8 weken verder en begin sterk te balen dat ik nog steeds niet heb waarvoor ik betaald heb.

Een S25 met een smartwatch 8. Waarom moet ik wachten terwijl die dingen gewoon bij de winkel in het magazijn liggen.

M.vr.gr., Ron

7 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 20, 2026

Ik wacht nog steeds op mijn watch 8.
Op 25 november zakelijk 2 nieuwe abo’s afgesloten 1 watch 8 bijna direct geleverd en de andere net als 2 jaar geleden om allerlei rare redenen af gewezen. Bijna 6 dagen met de klanten service bezig geweest. Toen was alles goed en nu al weer 7 weken aan het wachten tot de aanvraag goed gekeurd wordt. Net als de cashback die we zouden krijgen om ons over te halen het nieuwste en duurdere abonnement te pakken. Dat achteraf alleen voor nieuwe abo’s geld.  Maar dat stond niet bij de actie. Ben nu bijna 8 weken verder en begin sterk te balen dat ik nog steeds niet heb waarvoor ik betaald heb.

Een S25 met een smartwatch 8. Waarom moet ik wachten terwijl die dingen gewoon bij de winkel in het magazijn liggen.

M.vr.gr., Ron

Admin: reactie in los topic verplaatst naar dit eigen topic

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 22, 2026

Blijkbaar is het de bedoeling dat ik de gehele zooi naar de winkel terug breng wegens niet nakomen verplichting en het abonnement annuleer, aan gezien het een op voorraad magazijn artikel is zal de rechter het, na 8 weken, wel me eens zijn.
Ik heb er meer als genoeg tijd in gestoken, het argument, het ligt aan Samsung, is niet echt relevant de aanbieding kwam van KPN waar ik het gekocht heb.

Dus zeg het maar geen reactie maakt me alleen maar pissiger.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hey ​@mailron. Welkom terug op de KPN Community! Als je dan binnen no-time de eerste Galaxy Watch 8 in ontvangst mag nemen, dan is het wel opmerkelijk dat het zo misgaat bij de tweede aanvraag. En dan loop je ook nog eens een andere korting mis. Leuk is anders.

Ik begrijp uit je verhaal dat je al wel de juiste stappen hebt ondernomen en contact hebt gehad met onze helpdesk. Zij hebben dan als het goed is een ticket aangemaakt zodat onze contactpersoon die overleg heeft met Samsung, dit kan aankaarten. Dit proces kan even duren. Het klopt echter wel dat dit een actie is van Samsung is en dat zij uiteindelijk de Galaxy Watch uitleveren. Het hangt dus grotendeels af hoe snel de radars daar draaien, totdat er iets gaat gebeuren. 

Ik ben wel benieuwd hoe vaak wij inmiddels contact hebben gehad met Samsung en of er al uitsluitsel is of de Watch jouw kant op gaat komen. Zou je daarvoor je profiel willen invullen met je achternaam, postcode en huisnummer en geboortedatum? Dan ga ik eens mijn best doen om die informatie boven tafel te krijgen. 

PS: We pakken topics op naar volgorde van binnenkomst. Jouw topic was nu aan de beurt, dus vandaar dat je nu dan uiteindelijk een reactie krijgt. De Community is ook geen chatomgeving, maar meer een plek waar leden elkaar onderling helpen. Wij moderators springen dan later in om te zien of we kunnen helpen of dat gesprekken bijgestuurd moeten worden. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 22, 2026

Op 27-11 contact gehad met samsung

op 28-11 het zou allemaal geregeld zijn maar op 10-12 nog niets dus een hele ochtend aan de telefoon gezeten met de KPN helpdesk. moest een nieuwe screenshot van de telefoon maken. Gedaan dus weer contact met Samsung. was al geleverd volgens hun maar dat was het horloge van mijn partner die hem wel gekregen had. Dus Weer met Samsung Toen zagen ze ineens dat het om 2 toestellen ging. Dus zij weer aan de gang, Kwam nu allemaal goed alles was in orde. 

Maar de status is nog steeds

Promotie naam:KPN / Simyo: Ontvang nu tijdelijk de Galaxy Watch8 bij aankoop van de Galaxy S25 Series, S25 Edge, S25 FE, Z Flip7 en Z Flip7 FE
Promotie status:Jouw aanvraag is in behandeling

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 22, 2026

In de mails en de website staat dit nummer van samsung 

Chat in WhatsApp met +31 88 909 0100 Daar reageerde niemand.

Na het bellen van de samsung help desk kreeg ik dit nummer van ze

+31 6 47093249

daar had ik binnen 2 uur contact

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Dank je voor het invullen van je profiel ​@mailron! Ook top trouwens dat je het registratienummer ook gelijk hebt vermeld. 

Ik heb deze kwestie doorgezet naar de persoon binnen KPN die contact heeft met Samsung. Dan kan er even navraag gedaan worden en hopelijk iemand aangespoord worden dit op te pakken. 

Als je inmiddels weer contact hebt gehad met Samsung en je daar meer te weten bent gekomen, dan hoor ik dat ook graag!

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hey ​@mailron. We hebben inmiddels contact met Samsung en we hebben nog wat informatie van je nodig. Ik heb je een privébericht gestuurd met wat we nodig hebben en de instructies. 

Laat maar weten (hier of via privébericht) of alles duidelijk is en of je nog vragen hebt.