Skip to main content
Beantwoord

Na invoeren vouchercode om Playstation 5 te kiezen volgt melding dat de actie is verlopen

• July 11, 2025
  • 4 reacties
  • 112 keer bekeken

Hallo,

Bij het invoeren van mijn code bij zowel de link die in de email is bijgevoegd, als een link die ik gevonden heb online waarop ook een Nintendo Switch en Xbox als optie neergezet zijn, krijg ik de melding dat de Actie voor de PS5 verlopen is.

Echter, heb ik de PS5 aanbieding op de laatste dag kunnen bevestigen en heb hier ook het desbetreffende bewijs voor.

Is er een manier waarop ik mijn code met een medewerker van KPN kan indienen voor de PS5? Momenteel kan ik vanuit mijn eigen doen geen oplossing vinden jammer genoeg.

Met vriendelijke groet,

Roy K

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Roy. K. Welkom bij KPN en hier op de community! Jammer dat het invoeren van de code niet lukt, terwijl je de PS5-actie op tijd hebt bevestigd. Goed dat je daar ook bewijs van hebt!

Is het inmiddels wel gelukt? We horen de laatste weken vaker dat het eerst niet lukt, maar dat het na een paar pogingen later toch goed gaat. Soms helpt het om het later nog eens te proberen. Lukt het nog steeds niet? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen met je meekijken en je misschien wel verder helpen als er nog een voorraad is. 

4 reacties

• July 11, 2025

In de actievoorwaarden staat: OP = OP. Dat is bij jou misschien het geval. Kan je wel voor de Nintendo Switch of Xbox kiezen? 

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • July 12, 2025

Moet je niet inloggen op www..playstation.com en daar de 12 cijferige code invullen ,het is maar een idee.

• Nieuwkomer
  • July 12, 2025

Hallo,

Bij het invoeren van mijn code bij zowel de link die in de email is bijgevoegd, als een link die ik gevonden heb online waarop ook een Nintendo Switch en Xbox als optie neergezet zijn, krijg ik de melding dat de Actie voor de PS5 verlopen is.

Echter, heb ik de PS5 aanbieding op de laatste dag kunnen bevestigen en heb hier ook het desbetreffende bewijs voor.

Is er een manier waarop ik mijn code met een medewerker van KPN kan indienen voor de PS5? Momenteel kan ik vanuit mijn eigen doen geen oplossing vinden jammer genoeg.

Met vriendelijke groet,

Roy K

Nog steeds niets kunnen bestellen? In een andere post las ik dat je het gewoon elke dag moet blijven proberen. Drie klanten hadden zelfde probleem en bij alle drie is het uiteindelijk gelukt.
Mijn bedenktijd gaat volgende week in. Als het cadeau echt op blijkt te zijn, maak ik natuurlijk gebruik van mijn bedenktijd. Zonder zo’n welkomstcadeau is een 2 jarig contract het niet waard...

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 15, 2025

Hoi ​@Roy. K. Welkom bij KPN en hier op de community! Jammer dat het invoeren van de code niet lukt, terwijl je de PS5-actie op tijd hebt bevestigd. Goed dat je daar ook bewijs van hebt!

Is het inmiddels wel gelukt? We horen de laatste weken vaker dat het eerst niet lukt, maar dat het na een paar pogingen later toch goed gaat. Soms helpt het om het later nog eens te proberen. Lukt het nog steeds niet? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen met je meekijken en je misschien wel verder helpen als er nog een voorraad is. 

Â