Skip to main content
Beantwoord

Niet blij met aanbieding geboden door klantenservice

• July 11, 2025
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik wilde overstappen naar kpn, vroeger altijd goede ontvangst en ok prijzen. Dus ik bel de klantenservice, heel koud ontvangen door de slechtste verkoper ooit, of hij nog wat voor me kon doen. Ja bij 2 jaar 9 maanden korting en bij 1 jaar 6 maanden korting…. Tja daar hebben mensen goed over nagedacht.

ik kijk nog wel even verder gemiste kans kpn toch zo’n 1000€ per jaar. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Wietsevermeer ,

Je betaalt de eerste zes maanden (of negen bij een tweejarig abonnement) maar 35,00 voor internet en TV. Normaal is dat minimaal 55,00 (42,50 internet + 12,50 TV). Mijn persoonlijke mening is dat 20,00 korting op een bedrag van 55,00 best flink is. 

Wil je in plaats van die korting liever een gratis TV, dan is dat ook mogelijk. 

https://www.kpn.com/shop/pakket-zelf-samenstellen?tv=ja&%3Ficid=quicktile1

Alleen voor echt nieuwe klanten, maar dat ben jij waarschijnlijk. 

• Het actieaanbod geldt voor nieuwe klanten, die zich abonneren op een nieuwe Internetverbinding van KPN, al dan niet in combinatie met TV+ die de afgelopen zes maanden geen Internet van KPN hebben afgenomen.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 11, 2025

De weekenddeal van dit weekend is toch een aantrekkelijke deal lijkt me! Wat had jij in gedachte dan?

• July 11, 2025

Ja bij 2 jaar 9 maanden korting en bij 1 jaar 6 maanden korting

Dit is wat bestaande klanten krijgen. Naar jij bent een nieuwe klant toch?

Het aanbod voor nieuwe klanten staat op de site. Wat is daar niet duidelijk aan?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 11, 2025

Hallo ​@Wietsevermeer ,

Je betaalt de eerste zes maanden (of negen bij een tweejarig abonnement) maar 35,00 voor internet en TV. Normaal is dat minimaal 55,00 (42,50 internet + 12,50 TV). Mijn persoonlijke mening is dat 20,00 korting op een bedrag van 55,00 best flink is. 

Wil je in plaats van die korting liever een gratis TV, dan is dat ook mogelijk. 

https://www.kpn.com/shop/pakket-zelf-samenstellen?tv=ja&%3Ficid=quicktile1

Alleen voor echt nieuwe klanten, maar dat ben jij waarschijnlijk. 

• Het actieaanbod geldt voor nieuwe klanten, die zich abonneren op een nieuwe Internetverbinding van KPN, al dan niet in combinatie met TV+ die de afgelopen zes maanden geen Internet van KPN hebben afgenomen.