Skip to main content
Vraag

Niet tevreden over gang van zaken bij wisselen van KPN Zakelijk naar een consumenten abonnement

• March 30, 2026
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

Beste. 
we vinden het zo jammer hoe het tot nu toe allemaal verloopt. Met pijn in ons hart zijn we onze horeca zaak gestopt. Daarvoor moesten we ook van kpn zakelijk af. Echter wilden we wel bij kpn blijven. We hebben eerst 2 uur in een kpn winkel gestaan, toen we eindelijk aan de beurt waren wimpelde ze ons af. Dit kan alleen online. 
daarna nog telefonisch gebeld, al met al blijkt het nogal lastig te zijn. Vooral voor de klant. We hadden onze kindjes al blij gemaakt met een beloofde switch. Wat ook in de winkel werd gezegd, dat dit inderdaad zou kunnen als het contract word opgezegd en opnieuw word afgesloten. Nou al met al (weken eroverheen) is dit nu eindelijk gelukt. Hoeveel uur ik hier nu aan kwijt ben durf ik niet eens te zeggen, maar nu is die aanbieding bij jullie verlopen. Ik word echt helemaal gek hiervan!!! Eerder kon ik niet een nieuw contract afsluiten. 

er is nu echt niemand die me gewoon eens echt goed geholpen heeft. In de winkel niet. Aan de telefoon niet. Ik vind dit echt jammer want ik heb kpn zo hoog staan. 

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 31, 2026

Goedemiddag ​@GewoonSteffie en bedankt voorjouw bericht , al is de aanleiding natuurlijk allesbehalve leuk 😔

Na het lezen van je bericht kan ik me oprecht goed voorstellen dat dit een enorm frustrerende gang van zaken is, helemaal als je jullie kindjes al blij hebt gemaakt met de beloofde Switch. Wanneer je met het Zakelijke abonnement contractvrij bent, geldt er wel altijd nog een opzegtermijn van een maand. Maar het was al wel mogelijk geweest om de aanvraag voor het particuliere abonnement in gang te zetten zodat je ook recht had op de Switch als welkomstcadeau. Dit hadden mijn collega's die je in zowel de winkel als telefonisch hebt besproken ook moeten weten. Het beste advies dat ik je vanaf hier kan geven is om hier een klacht over in te dienen en daar kun je dit formulier voor gebruiken. Nadat je deze hebt ingevuld, zal er binnen 5/10 werkdagen contact met je worden opgenomen om dit verder te bespreken. Ik hoop uiteraard op een voor jou gunstige uitkomst 🙏🏻