Skip to main content
Vraag

Nieuw abonnement maar ik zie nergens de aanbieding met de televisie

• May 7, 2025
  • 9 reacties
  • 65 keer bekeken

Beste,

Over 2 maanden ontvang ik mijn sleutel van mijn nieuwe zakelijk pand. De aannemer adviseerde om voor eind mei vast alles aan te melden. Ik zag dat jullie nu een actie hebben voor de Philips TV. echter als ik mijn pand wil aanmelden krijg ik die niet te zien als optie. 

Wat kan ik hier het beste voor doen? 

MVG Avalon 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 7, 2025

Beste ​@AvalonAllart wat krijg je niet te zien, het pand of de actie voor (klein)zakelijke klanten?

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 7, 2025

Hoi ​@JanD 

nee het pand wel. die geeft aan binnenkort glasvezel te kunnen leveren. Echter zie ik alleen prijs korting als aanbieding maar niet de TV 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 7, 2025

Hoi ​@JanD 

nee het pand wel. die geeft aan binnenkort glasvezel te kunnen leveren. Echter zie ik alleen prijs korting als aanbieding maar niet de TV 

Beste ​@AvalonAllart , zie hier de link:

https://www.kpn.com/shop/zakelijk/pakket-zelf-samenstellen

met de aanbiedingen.

• May 7, 2025

Hoi ​@JanD 

Waarschijnlijk verwachten ze dat het nog een poosje gaat duren voordat jij aangesloten word. En ze hebben geen zin om die tv zolang te bewaren. Want die krijg je pas 2 weken nadat de verbinding actief is. Nou... dat kan misschien wel december worden... KPN is meestal niet zo snel met het aansluiten van nieuwe panden.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 7, 2025

Beste ​@Marlon92 

wow dat klinkt niet erg positief.. 

echter heb ik weinig keuze gezien alleen kpn hier actief is als bekend bedrijf 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26

Hi ​@AvalonAllart, welkom hier. Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank. 

Begrijp ik het goed dat dit om een bedrijfspand gaat en dus een zakelijke aansluiting is? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 14, 2025

Beste ​@Alex van KPN 

klopt.. heb ook al een collega gesproken 

ivm de aansluiting niet binnen 2/3 weken is kan ee enkel een kortings aanbieding gedaan worden ipv lopende actie helaas

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 14, 2025

Ik zou niet weten waarom je niet in aanmerking komt voor een tv, ​@AvalonAllart .

Op dit moment zie ik zowel bij Consumenten

https://www.kpn.com/shop/pakket-zelf-samenstellen?tv=ja

als bij Zakelijk (ZZP, MKB, Groot zakelijk) de aanbieding met Philips TV (deze is niet geschikt voor de kpn tv app overigens ivm Titan OS)

http://kpn.com/zakelijk 

Consumenten:

Zakelijk

• May 14, 2025

Ik zou niet weten waarom je niet in aanmerking komt voor een tv, ​​​

Dat schrijft die toch zelf?

ivm de aansluiting niet binnen 2/3 weken is kan ee enkel een kortings aanbieding gedaan worden ipv lopende actie helaas