Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe glasvezelaansluiting: Kan ik gebruik maken van een aanbieding?

• July 14, 2025
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Over een aantal maanden zal eindelijk de glasvezelverbinding tot in ons huis worden aangesloten, een initiatief voor het buitengebied van (in dit geval) glasdraadzeeuwsvlaanderen. Op dit moment heb ik een “gewoon” abonnement van KPN. Op het moment dat de glasvezelverbinding er ligt kan ik uit een hoop providers kiezen, waaronder ook KPN. 

Als er een nieuw abonnement wordt afgesloten bij KPN zijn er altijd acties, op dit moment bijvoorbeeld een Philips Smart TV. Dat is natuurlijk erg aantrekkelijk, maar als ik het zo lees is dit enkel voor nieuwe abonnees en worden de bestaande abonnees gewoon overgezet naar een glasvezelabonnement.

Wellicht een mooi moment om dan toch maar voor een andere provider te kiezen? Maar wellicht gelden deze aanbiedingen ook voor bestaande klanten waar ik geen weet van heb?

Beste antwoord door Maikel Drost

Je wordt kosteloos overgezet naar glasvezel, dat kan met je huidige abonnement of een nieuwe.

Welkomskadotjes zijn niet van toepassing omdat je een bestaande klant bent. Als het om de welkomskado gaat, dan opzeggen en na 6 maanden terugkomen.

1 reactie

Maikel Drost
Helper
Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • Antwoord
  • July 14, 2025

Je wordt kosteloos overgezet naar glasvezel, dat kan met je huidige abonnement of een nieuwe.

Welkomskadotjes zijn niet van toepassing omdat je een bestaande klant bent. Als het om de welkomskado gaat, dan opzeggen en na 6 maanden terugkomen.