Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe klant, hoe gaat de eerste factuur?

• 16 maart 2025
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Per 17april wordt ik voor het eerst klant bij kpn.

En om als nieuwe klant zeker te zijn van de eerste factuur 

Hoor ik graag per waneer ik de eerste factuur kan verwachten 

Mijn gedachten zou zijn om dit moment  17 april tot 30 april 

En dan van 1 mei tot 31 mei 

Graag hoor ik van u

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Steef72. Leuk dat je binnenkort klant wordt bij KPN, alvast welkom! 😊

Je eerste factuur ontvang je meestal binnen twee weken na de start van je abonnement. De factuur bevat de kosten vanaf je startdatum (17 april) tot het einde van die maand, plus de abonnementskosten voor de volgende maand (mei). Dit komt doordat KPN vooruit factureert.

Je krijgt je factuur elke maand rond een vaste datum. Je ontvangt van ons een e-mail zodra je factuur klaarstaat in MijnKPN. Afhankelijk van je abonnement en voorkeur krijg je de factuur ook per e-mail of post. Ongeveer een week nadat je de factuur ontvangt, volgt de automatische incasso. Het factuurbedrag wordt dan automatisch van het door jou opgegeven rekeningnummer afgeschreven.

Op deze pagina lees je hier meer over

Bekijk origineel

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8361 reacties
  • 16 maart 2025

Beste ​@Steef72 KPN factureert per maand, maar niet per se per de 1e van de maand, meestal een datum rond de activatie van een dienst, bij jou dus omstreeks de 17e van de maand.

Abonnementen betaal je vooraf en variabele kosten achteraf

PeterG
Superuser
  • 61127 reacties
  • 16 maart 2025

Kpn factureert niet per se in kalender maanden. Dit om het systeem te ontlasten. Mijn maanden lopen bijvoorbeeld van de 9de tot en met de 8ste. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 16411 reacties
  • Antwoord
  • 18 maart 2025

Hoi ​@Steef72. Leuk dat je binnenkort klant wordt bij KPN, alvast welkom! 😊

Je eerste factuur ontvang je meestal binnen twee weken na de start van je abonnement. De factuur bevat de kosten vanaf je startdatum (17 april) tot het einde van die maand, plus de abonnementskosten voor de volgende maand (mei). Dit komt doordat KPN vooruit factureert.

Je krijgt je factuur elke maand rond een vaste datum. Je ontvangt van ons een e-mail zodra je factuur klaarstaat in MijnKPN. Afhankelijk van je abonnement en voorkeur krijg je de factuur ook per e-mail of post. Ongeveer een week nadat je de factuur ontvangt, volgt de automatische incasso. Het factuurbedrag wordt dan automatisch van het door jou opgegeven rekeningnummer afgeschreven.

Op deze pagina lees je hier meer over

Reageer