Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe klanten na actieperiode goedkoper uit

• June 18, 2025
  • 4 reacties
  • 58 keer bekeken

Ik zie dat over dit topic al een vraag is gesteld en beantwoord 4 jaar geleden!!
Wel beantwoord, niet opgelost.

Ik begrijp heel goed dat je nieuwe klanten wil binnenhalen met acties. Prima ook.
Het is gewoonweg niet oke dat een nieuwe klant goedkoper uit is dan een bestaande klant.

Concreet: ik betaal nu voor internet en TV  € 63,38 en abbo is maandelijks opzegbaar.
Een nieuwe klant betaalt voor vergelijkbaar abbo zonder actiekortingen en dus het vaste tarief van € 58,00 plus eenmalig € 25,00.
En wat kan ik krijgen als verlengingsaanbod: 3 resp 6 maanden € 5,00 resp €7,50  korting bij verlenging voor 12 maanden resp 24 (!) maanden 😢

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Mo Konink ,

Je kunt jouw abonnement ook goedkoper maken door op een andere manier te verlengen in combinatie met een overstap naar KPN TV+. 

Dat kan telefonisch via de klantenservice. Het kan ook via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan over op het huidige goedkopere tarief. Maar je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. Je krijgt dan de nieuwste ontvanger van KPN.

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

4 reacties

• June 18, 2025

Dan moet je niet verlengen. Maar je abonnement om laten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan krijg jij precies hetzelfde als dat nieuwe klanten krijgen. Uiteraard zonder welkomskorting, maar dat begreep je al.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 18, 2025

U heeft nu waarschijnlijk een oudere abonnementsvorm met de daarbij de bijbehorende prijzen en voorwaarden. U kunt als u contractvrij vrij bent overstappen naar de nieuwste abonnementsvorm. U gaat dan naar het tv+ abonnement. U krijgt dan ook de nieuwste tv ontvanger. Ik raad u aan om te bellen met de klantenservice 0800-0402 en vraag of u over kunt naar tv+ en de daarbij behorende financiële kant.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 19, 2025

U kunt als u contractvrij vrij bent overstappen naar de nieuwste abonnementsvorm. U gaat dan naar het tv+ abonnement. U krijgt dan ook de nieuwste tv ontvanger. Ik raad u aan om te bellen met de klantenservice 0800-0402 en vraag of u over kunt naar tv+ en de daarbij behorende financiële kant.

Ik had al contact opgenomen met de Klantenservice, die mij vertelde dat dit tarief voor nieuwe klanten gold. Ik heb een half jaar geleden ivm overstap naar glasvezel (pff wat een gedoe) monteur aan huis gehad. Wil nu geen gedoe met andere TV-ontvanger. En wat maakt het type TV ontvanger uit voor het abbo? Prijs abbo wordt toch bepaald door de snelheid en looptijd?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 19, 2025

Hallo ​@Mo Konink ,

Je kunt jouw abonnement ook goedkoper maken door op een andere manier te verlengen in combinatie met een overstap naar KPN TV+. 

Dat kan telefonisch via de klantenservice. Het kan ook via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan over op het huidige goedkopere tarief. Maar je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. Je krijgt dan de nieuwste ontvanger van KPN.

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: