Skip to main content

13 mei was mijn proeftijd van 14 dagen voorbij. Er werd gezegd via de klantenservice dat ik die week bericht zou krijgen over mijn welkomstcadeau. Echter heb ik nog niks gehoord. Ik wil graag wat meer duidelijkheid. Ik heb gekozen voor de PlayStation 5.

met vriendelijke groet,

Finn van Lieshout

Hallo ​@Finn van Lieshout ,

Het duurt twee weken en dan nog eens maximaal drie werkdagen.

Vermoedelijk komt het ergens in de komende week. 

bron: 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met KPN. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Wij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Mocht je nog altijd geen vouchercode ontvangen hebben ​@Finn van Lieshout, neem dan contact op met onze logistieke partner via het telefoonnummer: 088-6237006. 

@Finn van Lieshout ,

We zijn een paar dagen verder. Heb je nu inderdaad al bericht ontvangen over de Playstation? 

Zo niet, heb je dit al gedaan?:

Neem contact op met KPN. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Wij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Mocht je nog altijd geen vouchercode ontvangen hebben ​@Finn van Lieshout, neem dan contact op met onze logistieke partner via het telefoonnummer: 088-6237006. 

@Jeroen van KPN 

Volgens de kennisbank moet contact worden opgenomen met de klantenservice van KPN: 

Als dat niet meer klopt, dan is het een goed idee om de kennisbank aan te passen. 

Ik heb met sidekix gebeld, hun gingen erachteraan waarom ik nog geen code heb ontvangen. Dit zou 3 tot 5 dagen duren, ik heb afgelopen maandag gebeld. 

met vriendelijke groet,

Finn van Lieshout

@Finn van Lieshout : Ik zou zelf ook eens met KPN bellen. Dan hoor je het uit eerste hand.  

Heb ik ook gedaan en hun zeiden dat ik met sidekix moest bellen

Voor specifiek de vouchercode van de spelcomuter is het inderdaad zo dat er met onze partner Sidekix gebeld moet worden voor de verdere afhandeling. 

Het is inmiddels opgelost, heb de vouchercode gekregen

Mooizo ​@Finn van Lieshout Veel gameplezier gewenst. 

Dankjewel! Gaat goed komen

Reageer