Skip to main content
Beantwoord

Not able to return equipment on time

• August 3, 2026
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

Ik heb mijn KPN-internetabonnement opgezegd, maar moet om een ​​bepaalde reden naar het buitenland voordat ik de apparatuur kan inleveren. Ik heb nu een e-mail ontvangen waarin staat dat er kosten in rekening worden gebracht als ik de apparatuur niet binnen 7 dagen inlever. Ik probeer contact op te nemen via de chat, maar daar krijg ik te maken met een AI die mijn vraag niet begrijpt. Er is geen e-mailadres waarop ik ze kan bereiken. Ik kan hun telefoontjes niet beantwoorden omdat ik in het buitenland ben en mijn nummer niet werkt. Hoe kan ik contact opnemen met KPN om door te geven dat ik de apparatuur pas over een maand kan inleveren?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@AmitSolanki, als bellen lastig gaat kun je ook de collega's van de webcare afdeling benaderen. Zij kunnen dan vervolgens in de administratie noteren dat jij de apparatuur op een later moment retour stuurt. 

Manieren om KPN webcare te benaderen

Facebook

Instagram

X

Linkedin

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 3, 2026

Can someone please help on this.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@AmitSolanki, als bellen lastig gaat kun je ook de collega's van de webcare afdeling benaderen. Zij kunnen dan vervolgens in de administratie noteren dat jij de apparatuur op een later moment retour stuurt. 

Manieren om KPN webcare te benaderen

Facebook

Instagram

X

Linkedin