Skip to main content
Beantwoord

Omruilen welkomscadeau voor gratis ViaPlay

• February 15, 2022
  • 2 reacties
  • 111 keer bekeken

Ik ben 13 december klant geworden, mede omdat ziggo vanaf die dag de rechten op f1 kwijt was. 

Kan ik mijn welkomstkado van toen, een surface die we nog niet ontvangen hebben, omzetten in het huidige welkomst kado, gratis viaplay?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom bij ons op het forum @Swaard. Het is inderdaad niet mogelijk om het welkomstcadeau nog te wijzigen, zoals Ruud al noemt. 

Er zijn ook andere opties voor Viaplay, deze leggen we uit in dit topic: Viaplay bij KPN.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 15, 2022

Dat verwacht ik niet @Swaard . Het volgende staat in de aktievoorwaarden op de KPN website:

• Het is na het bevestigen van je bestelling niet meer mogelijk om jouw keuze voor het welkomstcadeau te wijzigen.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 17, 2022

Welkom bij ons op het forum @Swaard. Het is inderdaad niet mogelijk om het welkomstcadeau nog te wijzigen, zoals Ruud al noemt. 

Er zijn ook andere opties voor Viaplay, deze leggen we uit in dit topic: Viaplay bij KPN.