Skip to main content

Nou lekker dan, wil ik videoland premium. Geregeld via kpn. Kan ik nog niks, ik , ik moet via de site van videoland mijn abonnement  aanpassen. En willen dat ik ervoor betaal. Het loopt toch via facturen KPN.  Nu kan ik geen programma's  vooruit kijken. En koppelen gaat ook al niet. Zie geen code. Gaat lekker videoland. Kpn  help.

Hallo Annie ik heb even een eigen topic voor jouw vraag. Je wil dus Videoland omzetten maar krijgt daar binnen (Mijn)KPN niet de optie voor? Of gaat het om Videoland in combinatie met het Combivoordeel van KPN?

Ik heb een nieuw tv ontvanger. Kpn tv+. Ik heb dus videoland van plus naar prenium verhoogd. Maar sinds ik deze ontvanger heb. Kan ik niks met videoland. Eerder  nooit geen problemen.  Er staat steeds als ik videoland opstart. Zowel op telefoon of ontvanger. Dat ik een abonnement moet nemen.  Koppelen gaat ook niet. Ik zie geen code. 

En als je dan gewoon inlogt met je gebruikersnaam en wachtwoord, kom je dan ook niet verder? Je kan altijd even contact zoeken met met de klantenservice. Dat kan  via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt. Dan lopen ze dat stap voor stap met je door.

Ik kan alleen op mijn telefoon. Daar is het goed. Abonnement via kpn. Maar ontvanger en tablet zit er een slotje bij verder kijken. Ik cast wel via chromecast als ik gtst vooruit wil kijken. 

Hoi Annie dan zou ik toch even even een terugbelafspraak maken zodat je er samen met een collega van mij naar kan kijken. 

Reageer