Skip to main content
Vraag

Ondanks meerdere telefonische contacten is toegezegde bedrag nog niet verrekend

• February 4, 2026
  • 4 reacties
  • 87 keer bekeken

Goedemorgen,

Hier een nieuwe klant met mobiele telefoon en tv.

Aansluiting en facturatie loopt fantastisch ook mijn betaling aan de KPN loopt goed.

Maaaar na 2 facturen is mijn tot 2x telefonische toegezegde 50% van 54 euro niet verrekend. 

Bel je de klantenservice nee staat niet in het gesprek ik vertelde zelfs dat ik de naam van de verkoper had genoemd die toezegging had gegeven. Nee dat staat er niet op vanwege privacy was het antwoord.

Hier zakt je broek toch van af. 

Facturen en incasseren als de beste maar een credit van een schamelijke 25 euro is te moeilijk. 

Top klantservice ik vertelde de medewerker dat hij kan stikken in ze 25 euro 

En geluk!

4 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • February 4, 2026

@Marco2312  Vul je naam,adres en  klantnummer in dan ziet een moderator wie je bent zodra je aan de beurt bent

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 4, 2026

Ik heb mijn profiel geupdate dat zou voldoende moeten zijn. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Marco2312, welkom op de KPN Community. Het is altijd fijn om te lezen dat iemand heeft gekozen om zijn abonnementen bij KPN onder te brengen. Je geeft aan dat er tot op heden geen extra korting is doorgevoerd. Het is mij niet helemaal helder om wat voor vergoeding/toezegging het nu precies gaat? Gaat het bijvoorbeeld om een tegemoetkoming in de aansluitkosten? Zou je iets meer kunnen toelichten? 

Daarnaast heb je al enkele gegevens ingevuld in je profiel. Om jouw klantdossier en abonnement te kunnen bekijken en dan ook mogelijk de vergoeding alsnog door te voeren heb ik echter meer gegevens uit jouw profiel nodig. Zou je ook de laatste 3 cijfers van jouw rekeningnummer en jouw geboortedatum willen invullen? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 16, 2026

Hoi,

Het gaat om een 50% vergoeding over de aanschaf van de telefoon a 54 euro. 

Ik zal mijn gegevens updaten 

Bedankt voor je terugkoppeling 

Groeten,

Marco