Skip to main content
Beantwoord

Onduidelijkheid over cashback actie bij nieuw abonnement via MYACTIONS

• January 22, 2026
  • 4 reacties
  • 110 keer bekeken

Ik ben eind 2025 (november) gebeld door MY ACTIONS dat voor kpn de sales doet. Zij boden mij een beter Abonnement aan voor tv/internet/mobiel + een cashback actie van 400 + 300 euro. Dit was zeer aantrekkelijk en ben uiteindelijk akkoord gegaan. Omdat ik eerst de wettige 14 dagen periode moest afwachten en de eerste factuur eerst moest betalen, vroeg ik drie keer aan verschillende medewerkers of het bedrag wel snel overgemaakt zou worden of pas aan het einde van mijn abonnement. De medewerker garandeerde mij dat het na 2 werkdagen betaald zou worden na het uploaden van de eerste factuur samen met alle gegevens die zij nodig hebben. Deze had ik dus geüpload met betaal bewijs en abonnement nummer en al. De voorwaarden zijn inmiddels veranderd en duren 45 dagen gaf KPN Telefonisch aan, maar hier ben ik niet akkoord gegaan. De gesprekken zijn opgenomen en laten duidelijk horen dat het drie werkdagen duurt voordat het op mijn rekening staat. KPN stuurt mij naar MYACTIONS en zij sturen mij weer terug naar KPN met als reden dat KPN traag is met het goedkeuren en bevestigen van mijn gegevens. De aanmelding bij MYACTIONS staat nu al een tijd op “registratie lopend”, maar via de mail geeft MYACTIONS aan dat zij dus alleen op groen licht wachten van KPN. Ik ben het hier niet mee eens dat de afspraken niet nagekomen worden dus verwacht ik actie omdat dit misleidend is tegen een sale. Ik heb de manager van KPN gesproken die zou hun mailen en mij helpen dit sneller te krijgen, maar het is alweer een tijdje stil en hoor maar niks. Ik zou nooit akkoord zijn gegaan met KPN als de afspraken niet nagekomen zouden worden. Ik wil dus nu een oplossing anders moet ik helaas juridische stappen ondernemen en er zijn echt veeeeel mensen op social media die hier online over willen verspreiden. Ik wacht op een antwoord. 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Junior87, welkom bij onze community. 

Ik ben ook bang dat ik dit helaas niet kan bespoedigen en ik zie ook dat dit een zakelijk contract is, klopt dit? Als ik mee mag denken zou je nog de vraag kunnen stellen aan myactions, ik twijfel of je dit al hebt gedaan. Anders wordt het zakelijke nummer 0800 0403 hierboven al vermeld van de zakelijke klantenservice. Hopelijk wordt de betaling snel gedaan. 

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 22, 2026

De medewerker die vertelde dat het twee dagen zou duren heeft dat m.i. natuurlijk nooit mogen zeggen. Iedereen weet toch wel dat een groot bedrijf met miljoenen klanten dit nooit in twee dagen geregeld kan krijgen. Leg het naast je neer en ga gewoon leuke dingen doen. 😉

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 22, 2026

Ik ga niks naast me neerleggen. Dit waren de voorwaarden van de deal voor kerstmis na kerstmis werden ze veranderd naar 45 dagen dat is niet mijn probleem.

JanD
Superuser
  • January 22, 2026

Beste ​@Junior87 ik keek net even bij MyActions en zie dat het iets zakelijks is, dus ik ga er vanuit dat jij een zakelijke klant bent.

Dit forum is voor en door consumenten en geen helpdesk van KPN.

Als jij inderdaad een zakelijke klant bent kun je via de zakelijke helpdesk contact opnemen via 0800 0403 en kunnen wij op dit forum helaas niets voor je betekenen.

Succes.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 25, 2026

Hi Junior87, welkom bij onze community. 

Ik ben ook bang dat ik dit helaas niet kan bespoedigen en ik zie ook dat dit een zakelijk contract is, klopt dit? Als ik mee mag denken zou je nog de vraag kunnen stellen aan myactions, ik twijfel of je dit al hebt gedaan. Anders wordt het zakelijke nummer 0800 0403 hierboven al vermeld van de zakelijke klantenservice. Hopelijk wordt de betaling snel gedaan.