25 april 2023 heeft KPN internet + tv geinstalleerd. Bij het testen bleek de internetsnelheid lager dan verwacht, en is in het begeleidend schrijven bij de installatie aangegeven dat er kosteloos binnen drie maanden overgestapt kan worden naar een andere provider.
omdat deze snelheid ontoereikend was, is er gekozen om om te schakelen binnen die drie maanden.
afgelopen week hebben we uiteindelijk toch de factuur gekregen met een afkoopsom van 350 euro, ondanks de toezegging. Vandaag bijna 40 minuten met de klantenservice aan de lijn gehanden, waarbij na een half uur intern beraad het besluit was dat ik nog eens 10 minturen moest wachten om doorverbonden te kunnen worden naar een andere afdeling, waar dan de situatie wederom voorgelegd zou moeten worden.
Ik ben dus klant, er wordt niet geleverd wat er afgesproken wordt, er wordt onterecht 350 euro gefactureerd en afgeschreven, en omdit op te lossen moet ik in elk geval 40 minuten wachten om eventueel op de afdeling te komen die me dan wel zouden kunnen helpen?
Dit kan niet.
Â