Skip to main content
Vraag

Onterechte kosten Fightclub Live / E-Bill.mobi

• August 5, 2026
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

1. ​Beste KPN Moderators, ​Ik wil graag een melding maken van onbevoegde afschrijvingen voor de dienst Fightclub Live op mijn mobiele nummer. Het gaat om een totaalbedrag van € 20,- over de afgelopen 2 maanden. ​Ik ben al langs een KPN-winkel geweest waar een medewerker de dienst per direct heeft geblokkeerd. Helaas kon de medewerker mij niet helpen met de restitutie van de reeds ingehouden € 20,-. ​Ik heb mij nooit bewust aangemeld voor deze dienst en er is geen sprake van een expliciete toestemming. Zie de bijgevoegde screenshot van de SMS-berichten als bewijs. ​Aangezien dit buiten mijn medeweten is om gegaan, verzoek ik u vriendelijk om dit bedrag van € 20,- alsnog te corrigeren op mijn aanstaande factuur. ​Alvast bedankt voor uw hulp.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 5, 2026

@Salah asad dat is een onaangename verrassing. Hier vind je een soortgelijke vraag met daarbij het antwoord van een moderater. Wellicht is dit ook voor jou de oplossing. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo en welkom op de KPN Community ​@Salah asad.  Wat vervelend dat er nu al enkele maanden extra kosten op je factuur staan, zonder dat je je daarvan bewust was. Dat is natuurlijk geen leuke verrassing!

Helaas komt het ook voor dat sommige aanbieders hun betaalde diensten niet altijd even duidelijk aanbieden. Daardoor kan het gebeuren dat je ongemerkt een abonnement afsluit. Dat is erg vervelend, maar gelukkig kun je daar wel iets tegen doen.

Via de website van www.e-bill.mobi kun je bekijken welke abonnementen actief zijn, deze opzeggen en eventueel een klacht indienen. Veel klanten hebben daar goede ervaringen mee. Ik raad je daarom aan om daar een klacht in te dienen als je denkt dat het abonnement onterecht is afgesloten.

KPN is in dit geval alleen de partij die de betaling via de factuur mogelijk maakt. We zijn niet de aanbieder of beheerder van deze abonnementen en kunnen daarom geen inhoudelijke wijzigingen of restituties regelen.