Skip to main content
Beantwoord

Op 17 april overgestapt, wanneer ontvang ik mijn welkomstcadeau?

• 7 mei 2025
  • 4 reacties
  • 166 keer bekeken

Op 17 april 2025 ben ik overgestapt naar KPN Thuis Internet. Bij deze overstap zou ik een cadeau ontvangen, maar tot op heden heb ik daar nog niets over gehoord of een e-mail ontvangen.

Zou u mij kunnen laten weten hoe h

et hiermee zit?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Husain Ghazieh 

Welkom op de community van KPN.

Ik begrijp dat je uitkijkt naar je welkomstcadeau, waarvoor je hebt gekozen tijdens het aanvragen van je bestelling bij KPN.

Als eerst is het volgende van belang, de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht) gaan pas lopen vanaf de dag dat het KPN Modem aangesloten en geactiveerd is op het glasvezel- of kopernetwerk van KPN.
Dus niet vanaf de bevestiging die je per mail hebt ontvangen na het bestellen.

Zijn deze 14 dagen inmiddels verstreken, dan wordt je welkomstcadeau binnen een week naar je verzonden, daar ontvang je dan een e-mail over.

Als die niet ontvangen hebt, dan kun je zelf contact opnemen met Sidekix, het bedrijf dat namens KPN de welkomstcadeaus verwerkt en opstuurt.

Sidekix is op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Dus even bellen met Sidekix, en je weet hoe het staat met je welkomstcadeau.

Bekijk origineel

4 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Husain Ghazieh 

Welkom op de community van KPN.

Ik begrijp dat je uitkijkt naar je welkomstcadeau, waarvoor je hebt gekozen tijdens het aanvragen van je bestelling bij KPN.

Als eerst is het volgende van belang, de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht) gaan pas lopen vanaf de dag dat het KPN Modem aangesloten en geactiveerd is op het glasvezel- of kopernetwerk van KPN.
Dus niet vanaf de bevestiging die je per mail hebt ontvangen na het bestellen.

Zijn deze 14 dagen inmiddels verstreken, dan wordt je welkomstcadeau binnen een week naar je verzonden, daar ontvang je dan een e-mail over.

Als die niet ontvangen hebt, dan kun je zelf contact opnemen met Sidekix, het bedrijf dat namens KPN de welkomstcadeaus verwerkt en opstuurt.

Sidekix is op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Dus even bellen met Sidekix, en je weet hoe het staat met je welkomstcadeau.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hoi ​@Husain Ghazieh. Welkom bij KPN en op onze community! Je geeft aan dat je op 17 april bent overgestapt naar KPN Thuis Internet en dat je sindsdien nog niets hebt vernomen over het cadeau dat bij je overstap hoorde. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Heb je toevallig al contact opgenomen met het telefoonnummer dat ​@Michel.uit.Arnhem hierboven deelt? In veel gevallen kunnen zij direct inzien of de bestelling goed is geregistreerd en of jouw welkomstcadeau al is verstuurd. 

​@Vikash van KPN Hoi Vikash, ik heb ze gebeld en ze zeiden dat het automatisch gebeurt. Ik wacht dus nog een week af; anders bel ik ze opnieuw.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

​@Husain Ghazieh Bedankt voor je update, goed dat je al even contact hebt opgenomen. Als er inderdaad is aangegeven dat het automatisch geregeld wordt, dan is het logisch om nog even die week af te wachten. Mocht je na die periode nog niks hebben vernomen of veranderd zien, trek dan gerust opnieuw aan de bel via de klantenservice. ðŸ˜Š

Reageer

✕

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic