Skip to main content
Vraag

Openstaande facturen betalen en KPN abonnement koppelen binnen MijnKPN lukt niet

• March 26, 2026
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

Beste KPN, 

Ik heb meerdere dingen waar ik niet uitkom. Ten eerste heb ik een openstaande factuur. Die wil ik betalen maar als ik via ideal wil betalen heb ik een code nodig. Helaas heb ik die niet. Zie geen betalingsherinnering in mijn e-mail (heb spam gecontroleerd) en heb geen sms ontvangen. Ik wil ook best het openstaande bedrag overmaken maar wil dan graag weten naar welke banknummer en factuurnummer/klantennummer nodig is. En of er al bijkomende kosten zijn bijvoorbeeld. 

Daarnaast heb ik al meerdere keren geprobeerd mijn mobiel abonnement te koppelen in de KPN app en krijg dan ook emails dat het succesvol is gekoppeld maar in de app gebeurd er niks. Wat kan ik hieraan doen? 

Voor extra informatie, ik heb op 23 februari een email gekregen van jullie over mogelijk misbruik van mijn abonnement en hoge kosten. Toen heb ik gebeld en zei de medewerker dat het was omdat ik mijn nieuwe sim nog niet had gebruikt sinds het afsluiten en dat deze email dan automatisch wordt gestuurd. Wat klopte. Abonnement afgesloten eind januari maar had het nog niet nodig voor werk. Sindsdien heb ik de sim gebruikt sinds hij dat aanraadde. Geen idee of dit er iets mee te maken heeft.

Alvast bedankt voor de reactie!

1 reactie

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 26, 2026

Beste ​@Sharon0000 regel een terugbelafspraak volgens via onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community