Skip to main content
Vraag

Recommerce biedt na het versturen van toestel minder voor inruil

• April 15, 2026
  • 1 reactie
  • 8 keer bekeken

Zijn er nog meer mensen die opgelicht zijn door recommerce? 

Alles naar waarheid ingevuld. Foto en filmmateriaal materiaal gemaakt hoe de telefoon is vertrokken. Volgens recommerce is de telefoon in gebruikte staat en een ander model dan opgegeven. Ze bieden nu 150euro minder dan dat hij waard zou moeten zijn (inclusief de kpn) bonus. Ze verwachten natuurlijk dat mensen er alsnog mee akkoord gaan, zodat de mensen er geen rompslomp aan hebben. Ik had al mijn twijfels toen ik alle berichten op internet las (maar helaas de telefoon al had verzonden). Waarom gaat kpn in zee met zulke oplichters. Dit is absoluut geen goede reclame voor kpn.... na deze ervaring zal dit geen kpn abbonement meer worden hierna. 

1 reactie

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 15, 2026

Net als met wederverkopers doet KPN het heel slim met Recommerce: de afhandeliing uitbesteden aan een derde partij en daarmee de verantwoordelijkheid ontlopen.

Ik lees hier op de community te vaak negatieve berichten over Recommerce dat ik nog liever mijn telefoon in een la stop dan met die lui in zee te gaan. Ik ben bang dat je hier op de Community alleen wat bijval krijgt, maar dat KPN er verder niets aan gaat doen.