Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen Spotify Premium lukt maar niet

• May 13, 2025
  • 3 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik heb nu al meerdere keren telefonisch contact gehad met jullie over het opzeggen van onze Spotify Premium abonnement! 
Wij zijn geëmigreerd en hebben onze totale KPN abonnement opgezegd maar gek genoeg laten jullie onze Spotify abonnement wel doorlopen terwijl deze hieronder hoort. Ik kan dit dus ook niet meer in mijn KPN regelen aangezien we alles hebben opgezegd. We hebben per mail een bevestiging van jullie gehad dat het opgezegd zou zijn, maar niets is minder waar en Spotify geeft aan dat het abonnement nog steeds loopt en dat we contact met jullie moeten opnemen omdat het abonnement via jullie loopt. We zijn hier nu al drie maanden mee bezig. Kunnen jullie aub per direct onze Spotify Premium abonnement opzeggen! Hoe moeilijk kan dat zijn?!

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Er is een melding voor jullie aangemaakt ​@Kenngrace om ook de facturatie van Spotify definitief stop te zetten. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Kenngrace, als je inmiddels bent gemigreerd is dat wel 1 van de laatste dingen waar je jouzelf bezig mee wilt houden. Om dit voor eens en altijd op te lossen ga ik een melding aan maken. Hiervoor heb ik echter wel gegevens nodig. Zou je jouw KPN Community profiel in willen vullen? Als je dat gedaan hebt, geef hier dan even een seintje middels een reactie hier in in het topic. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 14, 2025

Dankjewel Jeroen! We hebben onze gegevens aangevuld in de KPN Community. We hopen dat het snel opgelost is bij Spotify. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Er is een melding voor jullie aangemaakt ​@Kenngrace om ook de facturatie van Spotify definitief stop te zetten.