Skip to main content
Beantwoord

Opzegging KPN abonnement per 1 december, lijkt niet goed verwerkt

• December 11, 2025
  • 5 reacties
  • 29 keer bekeken

ik heb mijn abonnement sinds 1 december opgezdgd hiervan heb ik ook een bevestiging per mail op 30 oktober ontvangen van KPN. ik heb nog geen retourdoos ontvangen na  betaling van de  factuur over december. In mijn kpn zie ik ook dat mijn abonnement tot 19-02-2026 nog doorloopt. Sinds 1 december is ook de modem van de nieuwe provider geinstalleerd. Weet nu niet of de opzegging wel goed afgehandeld is. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@QuincyM, goed dat je dit hier aangeeft. 

Als ik dit zo lees vermoed ik dat je over bent gestapt naar een andere provider die de opzegging bij ons heeft doorgegeven. Klopt dit? Zo ja, neem dan ook even contact op met je nieuwe provider om dit na te vragen.

Hou ons op de hoogte. 

5 reacties

• December 11, 2025

Ben je wel contractvrij? Als je 19-02-2026 in MijnKPN ziet staan, dan lijkt dat er niet op.

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 11, 2025

Waarom krijg ik dan een bericht dat mijn abonnement is opgezegd?  En mijn internet met kpn vanaf de 1e december meteen is afgesloten? 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 11, 2025

Hallo ​@QuincyM ,

Dan lijkt het er toch op dat jouw abonnement per 1 december 2025 is stopgezet. Dat je nog een factuur hebt ontvangen over (een deel van) december 2025 kan kloppen. Bij de volgende factuur (een maand later) volgt dan een creditering. 

Wil je het checken bij KPN? Neem dan contact op met de klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 12, 2025

Hi ​@QuincyM, goed dat je dit hier aangeeft. 

Als ik dit zo lees vermoed ik dat je over bent gestapt naar een andere provider die de opzegging bij ons heeft doorgegeven. Klopt dit? Zo ja, neem dan ook even contact op met je nieuwe provider om dit na te vragen.

Hou ons op de hoogte. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 12, 2025

Hoi Alex,

Het is geregeld heb de vraag bij kpn webcare op X weg gezet. Schijnbaar was er intern tussen KPN en de andere provider het e.e.a. geregeld. Bedankt allemaal voor jullie hulp