Skip to main content
Beantwoord

Opzegging moeder geregeld (ivm verhuizing verzorgingstehuis) maar nu toch factuur

• June 11, 2025
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Mevr Lunamila
Nieuwkomer

Goededag ik had de internet en tv voor me moeder opgezegd omdat ze per 01-05-2025 verhuist is naar een verzorgingshuis ik had daar over gebeld en moest via mail gegevens opsturen en dan zal de opzegging in orde gemaakt worden maar nu krijg ik een factuur binnen van de maandelijkse kosten ik bel bel afspraak staan voor maandag 16 juni maar ik wil toch graag weten of de opzegging gelukt is niet dat me moeder straks een hoge kosten krijg van jullie 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Mevr Lunamila, welkom op de community! Ik snap heel goed dat je zekerheid wilt over de opzegging, zeker in deze situatie. Goed dat je dit navraagt. Heb je misschien een bevestiging ontvangen van de opzegging per mail? Bijvoorbeeld een e-mail waarin staat dat de opzegging verwerkt is of dat er een einddatum bekend is? Als je die hebt, kun je dat aangeven tijdens het gesprek.

De factuur die je nu hebt ontvangen, kan soms nog automatisch zijn verstuurd als de opzegging nét te laat is verwerkt in ons systeem. Dit wordt dan later nog rechtgezet in de slotfactuur. Omdat je al een telefonische afspraak hebt op maandag 16 juni, kan mijn collega dan precies voor je nakijken hoe het staat en of alles goed is afgehandeld. 

Laat je ons weten hoe dit afloopt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • June 11, 2025

Via e-mail gegevens opsturen?

Welk nummer had je gebeld?

Bel voor de zekerheid (gratis) naar 0800-0402 en leg deze situatie daar uit.

Dan moet het opgelost kunnen worden.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 11, 2025

Beste ​@Mevr Lunamila hoe heb je opgezegd en heb je daar een bevestiging van gekregen per post of anderszins?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 13, 2025

Hoi ​@Mevr Lunamila, welkom op de community! Ik snap heel goed dat je zekerheid wilt over de opzegging, zeker in deze situatie. Goed dat je dit navraagt. Heb je misschien een bevestiging ontvangen van de opzegging per mail? Bijvoorbeeld een e-mail waarin staat dat de opzegging verwerkt is of dat er een einddatum bekend is? Als je die hebt, kun je dat aangeven tijdens het gesprek.

De factuur die je nu hebt ontvangen, kan soms nog automatisch zijn verstuurd als de opzegging nét te laat is verwerkt in ons systeem. Dit wordt dan later nog rechtgezet in de slotfactuur. Omdat je al een telefonische afspraak hebt op maandag 16 juni, kan mijn collega dan precies voor je nakijken hoe het staat en of alles goed is afgehandeld. 

Laat je ons weten hoe dit afloopt?