Skip to main content
Beantwoord

Overgestapt naar andere provider maar KPN werkt nog

• February 3, 2026
  • 8 reacties
  • 68 keer bekeken

Sinds vandaag ja ik gebruik maken van mijn nieuwe internet abonnement bij delta. Toch heb ik op dit moment nogsteeds tv en internet van jullie. Hoe zit dat en wanneer stopt dit?

Beste antwoord door Remco van KPN

Hoi ​@D.Basters welkom op de KPN Community, wat jammer dat je ons gaat verlaten dan. Was er sprake van een overstapservice en heb je jouw nieuwe abonnement nu aan de praat. Controleer wel even of je een bevestiging hebt ontvangen van de opzegging dan. Het zou zonde zijn als je oude abonnement dan actief blijft.

Mocht je twijfelen neem dan even contact op met de klantenservice via een terugbelafspraak, dan lopen mijn collega's dat even voor je na. 

8 reacties

• February 3, 2026

Werkt de verbinding van Delta al?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 3, 2026

Geen idee, ik heb eergisteren een mail gekregen dat ik de modem vandaag kan installeren 

• February 3, 2026

Dan denk ik dat je dat eerst maar regelen moet. Als je gebruikt maakt van de overstapservice, dan stopt de verbinding van KPN als de verbinding van Delta werkt.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 3, 2026

Blijkbaar hebben ze bij Delta een overstapsservice. Dus je zit dan nooit zonder internet. Dus zodra je de apparatuur van Delta aansluit, gaat bij KPN automatisch de stekker eruit. 

Het kan ook zijn dat ze op vaste tijdstippen per dag aansluitingen deactiveren.

rvk01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • February 3, 2026

Blijkbaar hebben ze bij Delta een overstapsservice. Dus je zit dan nooit zonder internet. Dus zodra je de apparatuur van Delta aansluit, gaat bij KPN automatisch de stekker eruit. 

En als je geen gebruik hebt gemaakt van de overstapservice bij Delta dan heb je nu twee internet aansluitingen 😁 Vergeet dan niet KPN zelf op te zeggen (met maand opzegtermijn).

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 3, 2026

Dank jullie wel, ik heb inderdaad gebruik gemaakt van de overstapservice. Dan zal ik zo alles aansluiten.

• February 4, 2026

En werkt het inmiddels? 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 4, 2026

Hoi ​@D.Basters welkom op de KPN Community, wat jammer dat je ons gaat verlaten dan. Was er sprake van een overstapservice en heb je jouw nieuwe abonnement nu aan de praat. Controleer wel even of je een bevestiging hebt ontvangen van de opzegging dan. Het zou zonde zijn als je oude abonnement dan actief blijft.

Mocht je twijfelen neem dan even contact op met de klantenservice via een terugbelafspraak, dan lopen mijn collega's dat even voor je na.