Skip to main content
Beantwoord

Overstapservice van Odido naar KPN niet geaccepteerd vanwege afwijkende naam

• July 24, 2025
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

Wij gaan klant worden 23 september. Nu lijkt alles goed te gaan maar zien we bij Odido in het account dat ze de overstap aanvraag niet hebben geaccepteerd. Dit vanwege dat ik met mijn naam de KPN heb aangevraagd en bij Odido het op mijn man zijn naam staat. Gisteravond hebben we persoon wijziging gedaan via het formulier op jullie website om de namen weer gelijk te trekken. 

Kunnen jullie kijken of de overstapservice nu wel goed gaat lukken? We hebben deze vraag ook bij Odido uitgezet.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Tanvdp88. Welkom op de community! Leuk dat jullie klant worden bij KPN, welkom alvast! Goed dat je hebt gezien dat de overstap niet is gelukt omdat de namen bij KPN en Odido niet hetzelfde waren. Fijn ook dat jullie dit inmiddels via ons formulier hebben aangepast. De overstapservice werkt alleen als de gegevens bij beide providers precies overeenkomen. Omdat de aanvraag eerst is afgewezen, is het nu het veiligst om de opzegging bij Odido zelf te regelen. Zo weet je zeker dat alles op tijd stopt en je niet dubbel betaalt.

Je kunt de overstapservice opnieuw proberen, maar dat lukt alleen als Odido de wijziging van naam ook accepteert. Jullie hebben daar al contact over opgenomen, dus hopelijk komt het snel goed. Als je wil dat een collega even met je meekijkt/meedenkt dan kan je het beste een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice.

2 reacties

• July 24, 2025

Ik denk niet dat hier iets van terecht gaat komen. Je kunt het beste zelf bij Odido opzeggen. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 28, 2025

Hoi ​@Tanvdp88. Welkom op de community! Leuk dat jullie klant worden bij KPN, welkom alvast! Goed dat je hebt gezien dat de overstap niet is gelukt omdat de namen bij KPN en Odido niet hetzelfde waren. Fijn ook dat jullie dit inmiddels via ons formulier hebben aangepast. De overstapservice werkt alleen als de gegevens bij beide providers precies overeenkomen. Omdat de aanvraag eerst is afgewezen, is het nu het veiligst om de opzegging bij Odido zelf te regelen. Zo weet je zeker dat alles op tijd stopt en je niet dubbel betaalt.

Je kunt de overstapservice opnieuw proberen, maar dat lukt alleen als Odido de wijziging van naam ook accepteert. Jullie hebben daar al contact over opgenomen, dus hopelijk komt het snel goed. Als je wil dat een collega even met je meekijkt/meedenkt dan kan je het beste een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice.

Â