Skip to main content
Beantwoord

Pakket niet ontvangen, Post NL geeft aan dat het bezorgd is

• March 26, 2025
  • 1 reactie
  • 38 keer bekeken

Vanmorgen kreeg ik een mail dat mijn pakket was afgeleverd bij mij thuis. (3S*********************) 

Maar dit was helaas niet het geval… Ik ben de hele dag thuis geweest, maar er heeft niemand aangebeld. Ik heb ook contact opgenomen met PostNL, maar die vertelde mij dat ik ook contact met jullie moest opnemen.

Mvg,
Indy Strooper

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Indy1702. welkom bij onze community. 

Ik denk uiteraard graag mee. Gaat het hier om een omruiling van je modem? Of om een installatiepakket omdat je een nieuwe klant bent? Het snelste is om telefonisch contact met ons op te nemen als je dit nog niet hebt gedaan. 

Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 28, 2025

Hi ​@Indy1702. welkom bij onze community. 

Ik denk uiteraard graag mee. Gaat het hier om een omruiling van je modem? Of om een installatiepakket omdat je een nieuwe klant bent? Het snelste is om telefonisch contact met ons op te nemen als je dit nog niet hebt gedaan. 

Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen.