Skip to main content
Beantwoord

Per post verlengkorting aanbieding ontvangen, maar de QR code werkt niet

• December 5, 2025
  • 8 reacties
  • 84 keer bekeken

De post die ik kreeg om mijn abonnement te verlengen en 12 maanden 10 euro korting als ik de qr code pak en dan wil verlengen  werkt de link daar niet om te verlengen zonder verandering 

Beste antwoord door Jan van KPN

Kan me oprecht goed voorstellen dat je geen zin meer hebt om dit allemaal uit te zoeken ​@Marco1304 maar daarom ook het advies om hier een terugbelafspraak voor in te plannen. Je kunt vooraf zelf aangeven waarvoor je contact zoekt dus degene die je hier over terug gaat bellen, is op de hoogte van je situatie. En ik verwacht dat je het op die manier alsnog snel geregeld kunt krijgen. Zou toch zonde zijn om die mooie korting te laten liggen! Hopelijk wil je het een kans geven 🙏🏻

8 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Marco1304 

Welkom op de community van KPN.

Via de post heb je een verleng korting ontvangen, maar zodra je de QR-code scant werkt de link niet.
Om wat voor verleng aanbod gaat het? voor internet thuis (vaste diensten)? of mobiele telefonie?

Zo je een afbeelding hiervan kunnen plaatsen, waarbij je jouw persoonlijke gegevens onzichtbaar hebt gemaakt, zodat wij van de community ook weten over welke actie het nu precies gaat.

Dus graag wat meer informatie, zodat wij je goed kunnen helpen hierbij.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 9, 2025

Goedemorgen ​@Marco1304 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Waar ik in eerste instantie benieuwd naar ben, is om wat voor aanbod het hier precies gaat! Betreft dit het verlengen van je mobiele abonnement of gaat het juiste om je abonnement voor thuis (internet en/of tv)? Je geeft verder aan dat de link om te verlengen niet werkt zonder een verandering door te voeren; kun je dat nader toelichten? Wat krijg je precies te zien? Wat je in dit geval denk ik het beste even kunt doen, is hiervoor een belafspraak inplannen met onze Helpdesk (en geef ook aan dat het om een verlenging gaat). Dan kom je in direct contact met een medewerker van de desbetreffende afdeling en ik verwacht dat je dit op die manier het snelst geregeld krijgt. Laat je ons hier ook nog even weten wat daar is uitgekomen en of het via die weg is gelukt?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 9, 2025

Hallo ​@Marco1304 ,

Ik ga er voorzichtig vanuit dat het hier gaat om en verlenging van jouw KPN-internet-thuisabonnement. 

Dit abonnement kun je verlengen in de verlengshop. Let op : Er zijn twee manieren van verlengen! 

Je kunt (mits contractvrij) jouw abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2025) propositie en KPN TV+. 

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Het kan ook (mits contractvrij) via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je krijgt dan geen tijdelijke korting, maar uiteindelijk ben je voordeliger uit. Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 9, 2025

Te veel gedoe laat maar gaan heb het al opgegeven geen tijd en zin om alles uit te zoeken. De link op de website werkt gewoon niet en heb geen zin er me verder nog druk over te maken iets wat zo makkelijk zou moeten zijn en wat dan niet werkt 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 9, 2025

Kan me oprecht goed voorstellen dat je geen zin meer hebt om dit allemaal uit te zoeken ​@Marco1304 maar daarom ook het advies om hier een terugbelafspraak voor in te plannen. Je kunt vooraf zelf aangeven waarvoor je contact zoekt dus degene die je hier over terug gaat bellen, is op de hoogte van je situatie. En ik verwacht dat je het op die manier alsnog snel geregeld kunt krijgen. Zou toch zonde zijn om die mooie korting te laten liggen! Hopelijk wil je het een kans geven 🙏🏻

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

@Marco1304 ik ben toch nog even benieuwd of je ons zou willen helpen onze service te verbeteren. Als we jou een brief met een QR-code sturen, moet deze natuurlijk wel werken! Wil je jouw profiel aanvullen met je adres, klantnummer en de laatste drie cijfers van je rekeningnummer (onder de persoonlijke opmerkingen). Dit is alleen inzichtelijk voor jou en voor de moderators van de community. Laat het hier even weten, dan kijk ik met je mee naar waarom het niet gewoon werkt. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 10, 2025

Is gedaan 👍🏼

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Bedankt! Ik zie dat jij 26 november je abonnement voor internet en tv al verlengd hebt. Dit zal zich dan vermoedelijk met gekruist hebben met de brief met qr-code. Hopelijk ben je tevreden met het door jou gekozen abonnement en maak je de aankomende maanden weer met tevredenheid gebruik van onze diensten. 

Ik zie trouwens dat je geen mobiele diensten hebt gekoppeld: wist je dat je gebruik kunt maken van KPN Combivoordeel als je internet + mobiel combineert? Je krijgt dan bijvoorbeeld tot 7,50 euro korting op je mobiele abonnement, gratis dubbele data bij je mobiele abonnement en een keuzevoordeel cadeau, zoals Netflix Basic of ESPN Compleet. Meer informatie vind je hier: