Skip to main content
Vraag

PlayStation 5 welkomstcadeau niet ontvangen

• January 9, 2026
  • 6 reacties
  • 81 keer bekeken

Ik heb in november een internet abbonement afgesloten bij jullie en deze is op 4 december aangesloten en geactiveerd. Ik moest de 2 weken opzegtermijn afwachten en daarna zou de playstation verzonden worden. De 18e heb in nog gebeld wanneer ik hem kon verwachten en toen werd mij verteld dat de verzending in werking was en dat het er aan kwam. Nog geen uur later kreeg ik een mailtje dat ik binnen 3 weken een track en trace zou krijgen en dat jullie hem op zouden sturen. Nu zijn de 3 weken ook voorbij heb ik deze week weer gebeld. Er zou een melding van worden gemaakt en ik zou nog een bericht krijgen over hoe en wat. Ik heb nog geen bericht ontvangen hierover. Ik heb veel geduld, maar ik vind het wel raar dat er steeds dingen worden beloofd en vervolgens niet worden nagekomen. 

Mijn vraag is hoelang het nog gaat duren voordat er duidelijkheid is over de levertijden van de ps5. 

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 10, 2026

Hallo ​@DennisHuizing_ ,

Er was wat vertraging ontstaan. Maar inmiddels is de uitlevering begonnen. Nog even geduld. 

Moderator Alex schreef onlangs:

Zoals jullie al hebben gelezen is vanwege enorme belangstelling voor deze actie is een vertraging ontstaan met het uitleveren van de PlayStation 5. Her en der stond dat de uitlevering pas begin januari zou beginnen.

Maar goed nieuws: we leveren al uit vanaf vandaag. Het pakket wordt verstuurd via Post NL en zodra het onderweg is wordt er ook een track & trace code gemaild.

Bedankt voor jullie geduld. 

bron: 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@DennisHuizing_. Welkom op de community! Wat goed dat je deze vraag hier stelt, al snap ik heel goed dat je dit liever niet had willen doen. Bedankt voor je geduld!

De PlayStation 5-actie is erg succesvol geweest. Daardoor is er inderdaad vertraging ontstaan in de levering, zoals ​@Noordzee hierboven al zegt. Zodra jouw PS5 wordt verzonden, ontvang je automatisch een e-mail met de track & trace-code. Tot die tijd staat je bestelling nog in de wachtrij en hoef je zelf niets te doen.

Een exacte datum kan ik helaas niet geven. Je krijgt vanzelf bericht zodra er meer duidelijkheid is.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 20, 2026

Hallo ​@DennisHuizing_ ,

Er was wat vertraging ontstaan. Maar inmiddels is de uitlevering begonnen. Nog even geduld. 

Moderator Alex schreef onlangs:

Zoals jullie al hebben gelezen is vanwege enorme belangstelling voor deze actie is een vertraging ontstaan met het uitleveren van de PlayStation 5. Her en der stond dat de uitlevering pas begin januari zou beginnen.

Maar goed nieuws: we leveren al uit vanaf vandaag. Het pakket wordt verstuurd via Post NL en zodra het onderweg is wordt er ook een track & trace code gemaild.

Bedankt voor jullie geduld. 

bron: 

​@DennisHuizing_ 

We zijn tien dagen verder. Heb je al een bericht ontvangen over de verzending van de PlayStation? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 20, 2026

Ik heb een bericht gehad dat er vertraging was inderdaad en dat hij uiterlijk in week 5 geleverd zou worden!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Is er inmiddels al meer duidelijkheid voor je of heb je jouw Playstation 5 al aangesloten? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 26, 2026

Hallo,

hij is zaterdag binnen gekomen en is aangesloten en al! Bedankt voor de hulp! 

Â