Skip to main content

Post voor oude bewoner, KPN weigert gegevens uit systeem te halen

• May 21, 2026
  • 8 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik woon al 2 jaar op dit adres , Ik krijg nog steeds post van de oude bewoner , gebeld met de klantenservice , maar deze weiger de gegevens te corrigeren.

Ik ben er zo boos over dat ik zelf overweeg weg te gaan bij kpn.

8 reacties

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 21, 2026

Terugsturen per post, reden van weigering: geadresseerde vertrokken. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 21, 2026

dat doe ik al 2 jaar en nog krijg ik post van de oude bewoners

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 21, 2026

Toch blijven doen. Het is de enige juiste weg door het retouradres te gebruiken. KPN heeft een afdeling onbestelbare post. 

rvk01
Slimmerik
  • May 21, 2026

Kan misschien wel helpen als een moderator een intern seintje kan geven want 2 jaar is wel een lange tijd en dus die afdeling gewoon weigert het adres te verwijderen…

Overigens... na 2 jaar moeten ze die gegevens sowieso verwijderen, toch? Anders komt op een gegeven moment ook de Autoriteit Persoonsgegevens (AP) om de hoek kijken.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • May 21, 2026

Toch blijven doen. Het is de enige juiste weg door het retouradres te gebruiken. KPN heeft een afdeling onbestelbare post. 

Zou bij mij na een half jaar de vuilbak in gaan, ben gekke Henkie niet die blijft terugsturen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 21, 2026

Is er niet een manier om KPN aansprakelijk te stellen wegens lastering of terreur hiervan ?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 21, 2026

driemaster schreef:

die zitten daar zeker allemaal te slapen😴 , ze doen er helemaal niets aan. Of die afdeling is opgeheven ??😀

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • May 21, 2026

Is er niet een manier om KPN aansprakelijk te stellen wegens lastering of terreur hiervan ?

Nope, de oude klant moet zijn gegevens verwijderen, KPN mag met u geen zaken doen hierover wegens de AVG. Je kan wel een klacht indienen bij KPN, dan pakt een andere afdeling het op dan de gewone afdeling. Misschien willen hun een adres onderzoek doen.

Door beleefd en hoffelijk te blijven, bereik je vaak veel meer ipv termen als terreur te gebruiken.
Hierbij het speciale klachtformulier: linkje