Skip to main content
Beantwoord

Postcode en huisnummer worden niet herkend bij bestellen nieuw abonnement

• May 6, 2025
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Hi!

Ik denk er overna om over te stappen, maar als ik de “check” wil doen dan ziet het mijn adres niet en geeft het een foutmelding. Of mijn postcode wel klopt, ja natuurlijk.

wat nu?

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@MarikoTulner, wat flauw dat er iets mis lijkt te gaan met je adres 😕 Het lijkt er inderdaad op dat er ergens in een systeem iets niet helemaal goed gaat, iets dat vaak makkelijk te herstellen is zodat je alsnog over kunt stappen!

Ik zie dat Joep je al aangeraden heeft om te bellen, mocht je dat nog niet hebben gedaan dan wil ik even benoemen dat het ook mogelijk is om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Of dat nu zo snel mogelijk is of op een later moment dat jou het beste uitkomt, het kan allebei 🙂

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 6, 2025

Dat lijkt op een foutje in de systemen. Bellen met de klantenservice 0800-0402 helpt om een oplossing in gang te zetten. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 8, 2025

Hi ​@MarikoTulner, wat flauw dat er iets mis lijkt te gaan met je adres 😕 Het lijkt er inderdaad op dat er ergens in een systeem iets niet helemaal goed gaat, iets dat vaak makkelijk te herstellen is zodat je alsnog over kunt stappen!

Ik zie dat Joep je al aangeraden heeft om te bellen, mocht je dat nog niet hebben gedaan dan wil ik even benoemen dat het ook mogelijk is om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Of dat nu zo snel mogelijk is of op een later moment dat jou het beste uitkomt, het kan allebei 🙂