Skip to main content
Vraag

PS5 welkomstcadeau november 2025 nog niet ontvangen

• December 17, 2025
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

Op 2 november KPN afgesloten speciaal voor de PS5 actie. Week later aangesloten. Op 20 november jl. ontvang ik een mailtje dat de PS5 niet op voorraad is en dat KPN binnen 3 weken de track & trace opstuurt. Het is vandaag 17 december. Ik ga bijna de 2e maand in. Ik heb alle geduld, maar als ik zie dat de PS5 inclusief spel , met de feestdagen, voor maar 350 in de winkels ligt, dan ga ik me toch afvragen hoe lang duurt het nog? Ik moet nu de kinderen elke week teleurstellen. 

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 17, 2025

Hallo ​@3DIL ,

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Dit is standaardprocedure:

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien bedenktijd in. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner (Sidekix). Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Bij jou was er helaas vertraging opgetreden. 

Ik heb het cadeau nog steeds niet ontvangen. Wat nu?

Hiervoor kan je contact opnemen met onze partner. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Â