Skip to main content
Vraag

PS5 welkomstcadeau november 2025 nog niet ontvangen

• December 17, 2025
  • 7 reacties
  • 158 keer bekeken

Op 2 november KPN afgesloten speciaal voor de PS5 actie. Week later aangesloten. Op 20 november jl. ontvang ik een mailtje dat de PS5 niet op voorraad is en dat KPN binnen 3 weken de track & trace opstuurt. Het is vandaag 17 december. Ik ga bijna de 2e maand in. Ik heb alle geduld, maar als ik zie dat de PS5 inclusief spel , met de feestdagen, voor maar 350 in de winkels ligt, dan ga ik me toch afvragen hoe lang duurt het nog? Ik moet nu de kinderen elke week teleurstellen. 

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 17, 2025

Hallo ​@3DIL ,

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Dit is standaardprocedure:

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien bedenktijd in. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner (Sidekix). Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Bij jou was er helaas vertraging opgetreden. 

Ik heb het cadeau nog steeds niet ontvangen. Wat nu?

Hiervoor kan je contact opnemen met onze partner. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

• Nieuwkomer
  • December 18, 2025

ik heb precies hetzelfde heb op 23 oktober abbonoment afgesloten en op 10 november krijg ik bericht met dat ik 3 weken moet wachten elke keer ook contact gehadt tot de dag van vandaag 18 december geven aan geen voorraad te hebben maar dat is niet mij probleem en geven steeds een datum aan met vertraging van leverancier dat ze daarom niet kunnen opsturen wil graag intern klacht indienen

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • December 18, 2025

Hi iedereen, 

Zoals jullie al hebben gelezen is vanwege enorme belangstelling voor deze actie is een vertraging ontstaan met het uitleveren van de PlayStation 5. Her en der stond dat de uitlevering pas begin januari zou beginnen.

Maar goed nieuws: We leveren al uit vanaf vandaag. Het pakket wordt verstuurd via Post NL en zodra het onderweg is wordt er ook een track & trace code gemaild.

Bedankt voor jullie geduld. 

• Nieuwkomer
  • December 18, 2025

Heb toevallig vandaag ook gebeld erover omdat mij is toegezegd dat de PS5 voor kerst ruim binnen is ,dit vele malen herhaald bij het akkoord gaan van een nieuw abonnement, het was een uitstekende oplossing nu het financieel niet uit komt ,en vind het tegenover onze kinderen het verdrietige dat jullie zomaar bij het afsluiten dot garanderen ,het ging makkelijk als ik de modem 21 november meteen aansluit en 28 november factuur betaald had kwam dat ruim optijd in orde.

Morgen worden er 500 stuks geleverd vertelde jullie medewerker maar ik insinueer uit de vele klachten dat de helft aan klanten nog langer gaat moeten wachten ,maar dit kan toch niet kpn ik ga hier ook niet akkoord mee als dit voor Kerstmis niet is gerealiseerd zoals beloofd 

• Nieuwkomer
  • December 19, 2025

Nou

Hi iedereen, 

Zoals jullie al hebben gelezen is vanwege enorme belangstelling voor deze actie is een vertraging ontstaan met het uitleveren van de PlayStation 5. Her en der stond dat de uitlevering pas begin januari zou beginnen.

Maar goed nieuws: We leveren al uit vanaf vandaag. Het pakket wordt verstuurd via Post NL en zodra het onderweg is wordt er ook een track & trace code gemaild.

Nou, ben benieuwd dan! Buiten het feit dat het een leuke extra is zou het fijn zijn als het tijdig in huis is :) ​​​​​​

• Nieuwkomer
  • December 19, 2025

Hi iedereen, 

Met alle respect maar dit vind ik echt een drogreden. Je calculeert toch het verwachte aantal nieuwe abonnees in met het aanbod aan welkomstgeschenken? Blijkbaar speelt de nalevering van >5 weken (bedenktermijn +3 weken vertraging minimaal) al sinds oktober j.l.

Had graag van te voren geweten dat jullie niet zouden kunnen leveren als beloofd, dit werd echter nergens vermeld, niet op de actiepagina, niet bij de aanvraag van abonnement/het aangaan van het contract en niet in de communicatie via de mail achteraf. Het welkomstgeschenk heeft me er mede toen besluiten diensten af te nemen bij jullie in plaats van bij een andere provider en ik durf wel met zekerheid te stellen dat dit voor meer nieuwe abonnees geldt.
Om dan na de zichttermijn direct een mail te ontvangen dat de levering minimaal 3 weken vertraagd is, is op zijn minst teleurstellend te noemen. Vervolgens moet ik hier dus lezen dat er al mensen sinds begin oktober aan het wachten zijn.

Mijn product is sinds 03-12 actief en eerste factuur is 04-12 voldaan, de bedenktermijn is derhalve sinds gisteren verstreken. Als ik uitga van de vertragingen die ik hier tref kan ik dus nog wekenlang gaan wachten?

• Nieuwkomer
  • December 20, 2025

mensen welkomstcadeau is onzin iedereen wacht in plaats van 2 weken 2A 3 maanden bedoelen ze heb me pakket vandaag na 2 maande