Skip to main content
Beantwoord

Rekening via app betalen lukt al een week lang niet vanwege een foutmelding

• June 3, 2026
  • 5 reacties
  • 93 keer bekeken

Eugenie Verburg
Nieuwkomer

ik probeer al 1,5 week rekening te betalen via app maar lukt niet ! Hoe kan ik dat betalen, ik krijg melding oeps het gelukt nu niet probeer later!

Beste antwoord door Thomas van KPN

@Eugenie Verburg, er was een storing waardoor dit niet werkte. Deze is opgelost en inmiddels zou het weer moeten werken. 

Hiervoor is wel de laatste update nodig van de MijnKPN app versie versie 6.41.2

5 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • June 3, 2026

Beste ​@Eugenie Verburg gewoon via de website van de bank betalen i.p.v. via de app.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Eugenie Verburg 

Welkom op de community van KPN.

Een openstaand bedrag kun je ook handmatig overmaken naar KPN, vermeld daarbij dan wel je klantnummer en factuurnummer bij omschrijving.

Alles lees je hierover in de volgende kennisbank, met daarbij alle bankrekeningnummers van KPN, waarna je het openstaand bedrag kunt overmaken.
Kies wel de juiste bankrekening van KPN, aangezien KPN 3 verschillende bankrekeningen heeft, namelijk voor mobiel, Vast internet/TV/Vast bellen en Vast bellen via PSTN.

Houdt bij een handmatige betaling rekening met een verwerkingstijd van 5 werkdagen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi ​@Eugenie Verburg, welkom allereerst bij onze community. 

Dank aan JanD en Michel voor hun hulp. Goede tips en een goed artikel om door te nemen. 

Alles lees je hierover in de volgende kennisbank, met daarbij alle bankrekeningnummers van KPN, waarna je het openstaand bedrag kunt overmaken.Kies wel de juiste bankrekening van KPN, aangezien KPN 3 verschillende bankrekeningen heeft, namelijk voor mobiel, Vast internet/TV/Vast bellen en Vast bellen via PSTN.

Dit neemt niet weg dat het wel hoort te werken via de Mijn KPN app. Is dit nog steeds niet gelukt? Zou je hier een screenshot willen plaatsen van wat je ziet? 

Zou ik mogen weten wat de situatie precies is is je abonnement nog wel actief en werkt alles verder wel goed? 

Ik hoor graag van je. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@Eugenie Verburg, er was een storing waardoor dit niet werkte. Deze is opgelost en inmiddels zou het weer moeten werken. 

Hiervoor is wel de laatste update nodig van de MijnKPN app versie versie 6.41.2

Eugenie Verburg
Nieuwkomer

Dankjewel ik heb de app up gedate en hij werkt weer😀🙏