Skip to main content
Beantwoord

Retourdoos ontvangen zonder mijn gegevens, hoe weten ze nu dat het van mij afkomstig is?

• March 12, 2022
  • 2 reacties
  • 121 keer bekeken

Mees Duits
Nieuwkomer

8maart contact gehad  voor wijziging abbo 10 maart retour doos gehad en tv ontvanger  met afstandsbediening teruggestuurd maar geen adres van mijn als afzender. Maar 12maart krijg ik weer een retour doos  met sticker  om terug te sturen maar daar stond wel  mijn afzender .heb gelukkig het bewijs dat het al terug is. Hoe weet ik dat ze nu weten dat het van mijn afkomt. 

Beste antwoord door Bart_

Dag @Mees Duits Dit komt zeker goed! No worries! Het wordt gewoon verwerkt in de administratie en als jij een verzendbewijs hebt en/of de bevesting dat het ea retour is, dan is dat al helemaal mooi. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

emielstroeve
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • March 13, 2022

Dit soort zaken worden allemaal geregeld via barcodes, die zal er vast opgestaan hebben

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 15, 2022

Dag @Mees Duits Dit komt zeker goed! No worries! Het wordt gewoon verwerkt in de administratie en als jij een verzendbewijs hebt en/of de bevesting dat het ea retour is, dan is dat al helemaal mooi.