Skip to main content
Beantwoord

Retourzending gedaan: ontvang nog steeds waarschuwingen

• August 7, 2025
  • 2 reacties
  • 16 keer bekeken

Op 07-07-2025 tv ontvanger terug gestuurd 

ondertussen meerdere e-mails gekregen en vandaag een brief met de dreigende tekst

laatste waarschuwing stuur uw apparaat terug.

Ik wordt een beetje moe van KPN

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Flowerjunk, als ik de track&trace bekijk, zie ik dat jouw pakket goed bezorgd is bij ons retourcentrum op 9 juli. Dat je toch herinneringen ontvangt, kan inhouden dat jouw pakket vervolgens niet goed gekoppeld is aan jouw abonnement, waardoor niet goed geregistreerd is dat we jouw apparatuur al terug hebben ontvangen. Excuus voor de verwarring die dit oplevert, je mag de herinneringen negeren!

2 reacties

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • August 7, 2025

Dag ​@Flowerjunk , je bent helaas niet de enige die dit overkomt, bewaar het verzendbewijs voorlopig voor zekerheid nog maar een tijdje.

Gelukkig klopt de melding “Laatste waarschuwing” wel, je hoort en ziet er hierna niets meer over. 😎

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 11, 2025

Hi ​@Flowerjunk, als ik de track&trace bekijk, zie ik dat jouw pakket goed bezorgd is bij ons retourcentrum op 9 juli. Dat je toch herinneringen ontvangt, kan inhouden dat jouw pakket vervolgens niet goed gekoppeld is aan jouw abonnement, waardoor niet goed geregistreerd is dat we jouw apparatuur al terug hebben ontvangen. Excuus voor de verwarring die dit oplevert, je mag de herinneringen negeren!