Skip to main content
Vraag

Samsung Galaxy s25 ultra promotie met de gratis Watch 8 afgewezen

• December 12, 2025
  • 2 reacties
  • 28 keer bekeken

Ik heb op 1 december mijn nieuwe Samsung galaxy s25 ultra besteld met de actie gratis watch 8 die actie liep tot en met 1 december echter is mijn aanvraag geweigerd door samsung omdat de datum op de aankoopbon 6 december staat kan hier nog iets aan gedaan worden ?

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 12, 2025

Nee, dat kan niet ​@Michel82 , je had een factuur met als uiterste datum 1-12-2025 moeten hebben, maar toen heb je pas besteld, dus kon je wel nagaan dart die actie niet meer voor jou kon werken.

Het was trouwens een actie van Samsung, dus KPN zou je hier toch al niet mee kunnen helpen.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • December 15, 2025

Hoi ​@Michel82 . Welkom bij de KPN Community!

Dat is natuurlijk erg jammer en begrijpelijk dat dit teleurstelt.

De actievoorwaarden van Samsung zijn hierin helaas wel heel strikt. Voor deelname telt de datum die op de aankoopbon staat en niet het moment waarop de bestelling is geplaatst. Als de aankoopbon 6 december vermeldt en de actie liep tot en met 1 december, dan valt deze bestelling officieel buiten de actieperiode. In dat geval wordt een aanvraag door Samsung afgewezen en kunnen wij dit achteraf helaas niet meer aanpassen.

Excuses voor de teleurstelling. Hopelijk heb je alsnog veel plezier van de Galaxy S25 Ultra, dat blijft gelukkig een mooi toestel.