Hoe is het mogelijk dat mijn vergoeding €25 bedraagt terwijl mijn maandnota al ruim €81 bedraagt terwijl de storing ruim drie weken heeft geduurd? Los van het feit dat ik twee weken niet heb kunnen werken en extra kosten heb gemaakt voor extra data.
Hallo
KPN komt die vergoeding sowieso niet na. Maar van klantvriendelijkheid hebben ze blijkbaar al helemaal geen kaas gegeten.
De klant die al weken geen dienstverlening heeft ontvangen slechts de mogelijkheid bieden online een vergoeding aan te vragen die vervolgens ook nog eens niet klopt, los van het feit dat de vergoeding in geen verhouding staat tot de geleden schade (niet kunnen werken, extra datakosten) een lagere dagvergoeding aan te bieden dan dat je aan kosten maakt voor je abonnement etc. Echt ongelofelijk. Zegt alles als je je dan verschuilt achter regeltjes die niet voorzien voor dit soort gevallen. Een persoonlijke benadering is er niet bij en zakkenvullen is de norm blijkbaar bij kpn
U heeft natuurlijk recht op wat wettelijk bepaald is. Wellicht kunt een specificatie opvragen. Schadevergoeding etc zijn bij consumentenaansluitingen inderdaad niet mogelijk. Dat kan alleen bij zakelijke aansluitingen met verschillende servicelevels. U betaald dan wel minimaal € 500,00 per maand.
Hallo
U heeft natuurlijk recht op wat wettelijk bepaald is. Wellicht kunt een specificatie opvragen. Schadevergoeding etc zijn bij consumentenaansluitingen inderdaad niet mogelijk. Dat kan alleen bij zakelijke aansluitingen met verschillende servicelevels. U betaald dan wel minimaal € 500,00 per maand.
KPN EEN met servicelevel 4 klokuren heb je volgens mij al vanaf 80euro excl BTW. Valt allemaal wel mee tegenwoordig. (Wel maar iets van 50mb ofzo)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.