Hallo @ricxx, welkom op het KPN forum! Goed dat je ons gevonden hebt. Een storing is natuurlijk al vervelend genoeg, helemaal wanneer deze langer aanhoudt dan je lief is. Logisch dat je daarvoor op zoek bent naar een compensatie; je hebt immers wel gewoon de abonnementskosten betaald. Nu lees ik dat je vanuit de telefonische klantenservice het advies hebt gekregen om online een vergoeding bij netwerkstoring aan te vragen. Je kunt dit formulier inderdaad gebruiken, maar eigenlijk is dit formulier bedoeld voor dienstgenerieke storingen, dus niet voor individuele gevallen. Het kan daardoor zijn dat de vergoeding die je ontvangt, niet strookt met de duur van de problemen die hebt ervaren. Het lijkt me daarom goed als ik even met je mee kijk. Ik moet daarbij al wel aangeven dat wij gemiste inkomsten niet kunnen vergoeden; wij vergoeden alleen de abonnementskosten voor de periode waarin de diensten niet werkten. Als dat akkoord is, wil ik je vragen je forumprofiel aan te vullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.